تاریخ : چهارشنبه 10 آبان 1396
کد 1656

اخبار کوتاه از پاویون اصفهان در نهمین نمایشگاه کیش اینوکس 2017 در روز دوم:

بازدید معاون بانک پاسارگاد ، مدیر شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان، مدیر توسعه بنادر و فرودگاه کیش و مدیر مرکز همایش ها و نمایشگاه های کیش از پاویون اصفهان

در دومین روز از برگزاری نهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش اینوکس 2017 پاویون استان اصفهان میزبان مسوولین ،فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی بود.
در دومین روز از برگزاری نهمین نمایشگاه فرصت  های سرمایه گذاری کیش اینوکس 2017  پاویون استان اصفهان  میزبان مسوولین ،فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی بود.

بانک پاسارگادآماده ارایه خدمات به سرمایه گذاری خارجی برای سرمایه گذاری در استان اصفهان است

مصطفی بهشتی روی معاون بانک پاسارگاد در دیدار نایب رییس و عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان از امادگی این بانک برای سرمایه گذاری در طرح های سرمایه گذاری بازده استان اصفهان خبر داد و گفت:بانک پاسارگارد می تواند زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی را در طرح های استان اصفهان فراهم سازد.
وی افزود:این بانک با ارتباطات بین المللی با بانک های خارجی می تواند نقش مهمی در نقل و انتقال مالی سرمایه گذاران خارجی به استان اصفهان  ایفا کند .
سید اسماعیل موسوی مدیر  توسعه بنادر و فرودگاه کیش در بازدید از پاویون استان اصفهان گفت:اصفهان و کیش می توانند به عنوان دروازه های ورودی سرمایه گذاران خارجی در کشور شناخته شوند و این مهم با همکاری نزدیک بین فعالان اقتصادی این دو بخش میسر می شود.
آیت صفایی مدیر مرکز همایش ها و نمایشگاه های کیش از آمادگی برگزاری رویدادهای مشترک بین اصفهان و کیش شد و گفت: اصفهان و کیش می توانند در نمایشگاه ها دو طرف حضور فعال و اثرگذار داشته باشند
مدیران منطقه آزاد ماکو ،چابهار ،ارس و سواحل مکران نیز طی بازدیدی از پاویون اصفهان خواستار همکاری نزدیک با فعالان اقتصادی استان در بخش های مختلف اقتصادی شدند.
نهمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری  کشور و چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس ،بانک و بیمه در فضایی بالغ بر 21 هزار متر مربع با حضور 260 شرکت کننده داخلی و 60 شرکت خارجی در قالب هیات های بین المللی مشارکت کننده و بازدید کننده از 25 کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برپا شده است.استان اصفهان در قالب یک پاویون 300 متری به ارایه فرصت های سرمایه گذاری در بخش های صنعتی،کشاورزی،گردشگری  و خدمات پرداخته است.
 
 
 
آلبوم تصاویر Kish-02-8-1396