تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
کد 944

نشست آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش ویژه بانوان بازرگان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

به همت معاونت بانوان اتاق بازرگانی اصفهان ؛ نشست آموزشی مدیریت بازاریابی و فروش ویژه بانوان بازرگان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

نشستی آموزشی با محوریت مدیریت بازاریابی و فروش به همت معاونت امور بانوان اتاق بازرگانی و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

نشستی آموزشی با محوریت مدیریت بازاریابی و فروش به همت معاونت امور بانوان اتاق بازرگانی و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،زهرا اخوان نسب معاون  بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت: امروزه سطح آموزش آکادمیک در جامعه بیش از پیش افزایش یافته است، لذا در راستای اهداف کلان اتاق؛ به صورت مداوم آموزشهایی در زمینه های گوناگون جهت توانمند سازی بانوان از سوی معاونت بانوان برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به چارچوب های اسلامی حاکم بر جامعه افزود: اگرچه محدودیت ارتباط بانوان ناشی از سنتی بودن جامعه است، لیکن حضور فعال بانوان در تمامی کمیسیون های اتاق، نشست های آموزشی و برقراری ارتباط با صنف های گوناگون گویای نقش پر رنگ زنان در جامعه است .

اخوان نسب با تأکید بر لزوم حضور موثر زنان در عرصه های اقتصادی تصریح کرد: زنان فعال اقتصادی به نوعی چرخه اقتصادی را به حرکت در می اورند و اشتغال زایی می کنند و موجب افزایش سطح درآمد خانوار می شوند؛ لذا با مشارکت در اینگونه آموزشهای فراگیر می توانند به پیشرفتهای بیشتری دست یابند.

وی اتاق بازرگانی را به مثابه تکیه گاهی محکم برشمرد و اذعان داشت: اتاق بویژه معاونت امور بانوان درصدد است با مشاوره و آموزش، زنان را در بهره وری هرچه بیشتر و راه اندازی کسب و کار موفق یاری نماید.

معاون امور بانوان خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه تعاونی ها بخشی از حلقه اقتصادی هستند و از ارزش ویژه ای نیز برخوردارند؛ بنابراین جهت افزایش برآیند و ایمنی بیشتر به دنبال ایجاد کارگروهی مشترک در این راستا هستیم.

همچنین «سهیلا اثنی عشران» مشاور استاندار اصفهان  در امور بانوان  با اشاره به مشکلات موجود در زمینه بازاریابی و فروش گفت: با توجه به تسهیلاتی که دولت در حوزه تعاونی ها قرار داده است؛ تصمیمی در راستای ایجاد تعاونی ها در سطح شهرستان اتخاذ شده است.

وی در پایان تصریح نمود: در سطح شهرستان 24 فرمانداری فعالیت می کنند که در همین خصوص مقرر شده 24 تعاونی نیز با هدف برند شدن تولیدات بانوان به صورت زنجیره ای برقرار شود .

در ادامه این نشست «محمد حسن  شهشهانی»مدرس دوره های کارآفرینی  در خصوص بازاریابی گفت: تصمیم گیری و اجرای تصمیم جمعی در کار گروهی بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین بازاریابی بدون اخلاقیات امکان پذیر نیست.

وی در ادامه افزود: تولیدکنندگان می بایست مطابق با خواسته مشتری به تولید برسند که متأسفانه تولید کنندگان بسیاری هنوز به مرحله انعطاف پذیری نرسیده اند؛ لذا انعطاف پذیری، ایده، تجربه و فکر در بازاریابی و فروش حائز اهمیت است.

 

آلبوم تصاویر مدیریت بازاریابی و فروش-5-95