تاریخ : پنجشنبه 25 مرداد 1397
کد 2070

در حاشیه بازدید از مجموعه چاپ و بسته بندی نگارستان مطرح شد:

صنعت چاپ؛ خانواده ای که به صنایع دیگر خدمت می کند

صنعت چاپ به عنوان صنعتی مادر، یکی از حلقه های اصلی زنجیره تامین کننده صنایع مختلف از جمله محصولات صنعتی، لوازم خانگی، دارویی و آرایشی و بهداشتی به شمار می رود.
جمعی از بانوان فعال اقتصادی به مدد و همت شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان از مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند صنعت چاپ در این مجموعه قرار گرفتند.
زهرا اسحاقیان رییس هیات مدیره مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان در حاشیه این بازدید گفت: حضور زنان موجب تغییر و تحول در هر مجموعه ای می شود، از این رو زنان با تلاش و تکیه بر توانمندی های خود به راحتی می توانند به موفقیت دست یابند.
وی در ادامه با اشاره به صنعت چاپ به عنوان صنعتی مادر، افزود: طی ۳۰ سال اخیر صنعت چاپ دچار تحولات بسیاری شده، به گونه ای که در حال حاضر از طریق چاپ افست به چاپ رنگی دست یافته است؛ در حالی که در گذشته کار چاپ بوسیله حروف های سربی توسط دستگاه های ملخی صورت می گرفت.
رییس هیات مدیره مجتمع نگارستان اظهار کرد: از سال ۱۳۷۵ در صنعت چاپ شروع به فعالیت کرده و در سال ۱۳۹۲ صنعت چاپ افست را به مجموعه اضافه کردیم و با بکارگیری تجهیزات پیشرفته در صنعت چاپ، چرخه کاملی از خدمات مورد نیاز مشتریان در حوزه بسته بندی را ارایه داده ایم.
 وی خاطر نشان کرد: کلیه فعالیت ها اعم از طراحی، لیتوگرافی، تهیه زینک و چاپ افست، برش، چسباندن جعبه و سلفون و UV در این مجموعه با دقت و کیفیت بالا انجام می شود.
زهرا اسحاقیان مهمترین وجه تمایز این مجتمع با دیگر مجموعه های چاپی را داشتن دستگاه های چاپ (های گرین) خواند و اذعان کرد: این دستگاه ها با دارابودن کیفیت عالی قابلیت رقابت با کشورهای اروپایی و کلیه چاپ های متالایت، IML و ورق های PP را دارد.
راه اندازی این مجتمع در اشتغال زایی سی نفر به صورت مستقیم و ده نفر به صورت غیر مستقیم دخالت داشته که ۸ نفر آنها را بانوان تشکیل داده است.
شایان ذکر است زهرا اخوان نسب رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان ضمن گرامیداشت روز صنایع کوچک با برگزاری بازدید بانوان فعال اقتصادی از مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان بر حمایت از اینگونه صنایع تاکید کرد.
 
آلبوم تصاویر Wo-5-1397