تاریخ : دوشنبه 19 شهريور 1397
کد 2115

نشست تخصصی شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با عنوان پایش کسب وکار برگزار شد

نشست تخصصی شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان با عنوان پایش کسب وکار با سخنرانی محمدحسن شهشهانی در سالن جلسات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
در این نشست جوانانی از شهرستان سمیرم و از بخش وردشت  میهمان شورای عالی بانوان بودند، که به صورت تخصصی در حوزه گردشگری فعالیت داشته اند . این جوانان که در راستای پیوست فرهنگی اجتماعی پروژه گردشگری هزارچشمه سمیرم از گروه سرمایه گذاری الماس هشت بهشت و با توجه به توانمندسازی جامعه محلی و ارتقای  مهارتهای اجتماعی در دوره ها و کلاس های مختلف آموزشی این موسسه شرکت کرده بودند.
مدرس کارآفرینی در  این نشست  اظهار داشت: بدون تغییر در الگو های اندیشه ، قادر نخواهیم بود مسایلی را که با الگو های امروز در فکر خود ایجاد کرده ایم ، برطرف کنیم ، به همین دلیل تنها تغییر نگرش می تواند مسیر هموار موفقیت را پیش روی ما قراردهد.
وی افزود: هیچ دو شیوه ای از تفکر کاملا شبیه هم نیستند و یا کاملا با هم متفاوت هم نیستند،از این رو می بایست به زمان در تفکر دقت فراوانی داشته باشیم تا بتوانیم ،تلاقی زمان و اتفاقات در حال رخداد را مدیریت نماییم.
شهشهانی با اشاره به سازمان هایی که بقایشان ربطی به عملکرد آنها ندارد، اذعان داشت: این گونه سازمان ها بقایشان مستقل از چگونگی خدمات و تولیدات آنهاست.
مشاور شورای عالی بانوان اتاق اصفهان در  ادامه  گفت: سازمان ها به اقتدار مافوق های خود وابسته اند نه به رضایت مشتریان و با بالا بردن قابلیت انعطاف و کنترل پذیری می توانند به رشد برسند در غیر اینصورت به افول در فعالیت دچار خواهند شد.
 شهشهانی ضمن اشاره به سه نوع اصلی تفکر (تفکر گذشته نگر – تفکر حال نگر و تفکر آینده نگر ) و روش های مختلف رشد در تفکر گفت: اگر بتوانید خلاقیت را چاشنی همه فعالیت های اقتصادی خود قرار دهیم و محصولات خود  را  متفاوت  به بازار عرضه نمایید، با اینکار به خوبی می توانید موفقیت را مهمان کسب و کار خود نمایید.
 
 
آلبوم تصاویر 4085-6-1397