تاریخ : شنبه 3 بهمن 1394
کد 571

به همت کمیسیون آموزش اتاق اصفهان ؛سمینار مدیریت اثربخش برگزاری جلسات اداری و تجاری در اتاق اصفهان برگزار شد

به همت کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی اتاق اصفهان سمینار مدیریت اثربخش برگزاری جلسات اداری و تجاری در سالن هایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد .

به همت کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی  اتاق اصفهان سمینار مدیریت اثربخش برگزاری جلسات اداری و تجاری در سالن هایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«علی نادری»مشاور عالی اتاق اصفهان  در این ابتدای این همایش گفت: در دوران پسا تحریم  باید مذاکرات  تجاری با سایر کشورها را به زبان روز دنبال کنیم .

وی برگزاری همایش های آموزشی از این قبیل برای فعالان اقتصادی را گامی موثر در توانمندسازی آنان برشمرد و گفت:فضای اقتصادی  ایران در این دوران صحنه حضور شرکت های چند ملیتی خواهد بود و برای توسعه روابط اقتصادی باید به سلاح روز که همانا مذاکرات تجاری است ،مجهز شد.

«محمدحسن صرافی زاده»مدرس دانشگاه در این همایش گفت:شرکت های ایرانی برای موفقیت در مذکرات تجاری و بین المللی نیاز به توانمندشدن دارند.

وی افزود:برای انجام یک مذاکره تجاری علاوه بر مهیا سازی شرایط سخت افزاری باید نرم افزار مذاکره که شامل نحوه مذاکره ،بکارگیری جملات و روش مناسب را  مورد توجه قرار دهند.

 وی در ادامه گفت:یادگیری فرهنگ هر کشور که قرار است طرف مذاکره تجاری قرار گیرد یکی از مهمترین موولفه ها برای  موفقیت در مذاکره تجاری است.

آلبوم تصاویر مدیریت اثر بخشی-10-94