تاریخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398
کد 2460

در چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تصویب شد؛

ساختار سازمانی اتاق بازرگانی اصفهان بر اساس بهبود کسب و کار

در چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، ساختار سازمانی (Top chart) اتاق بازرگانی در راستای بهبود محیط کسب و کار اعضا و بهبود شاخص های اقتصادی به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،مسعود گلشیرازی در این جلسه گفت: با توجه به رویکرد جدید اتاق در بهبود شاخص های کسب و کارساختار جدید اتاق طراحی شد و در این ساختار تلاش شد که از  نسل دوم و سوم اتاق های بازرگانی پیشرو الگوبرداری شود.
وی تاکید کرد:در ساختار جدید اتاق  علاوه بر ارایه خدمات قبلی،مدیریت توسعه کسب و کار،مدیریت بررسی های اقتصادی با هدف  شبکه سازی و بهبود محیط کسب و کار ایجاد شده است .
گلشیرازی بستر سازی برای جذب سرمایه گذار و ایجاد زیرساخت های برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان اصفهان را یکی  دیگر از  بخش های ساختار جدید اتاق بازرگانی برشمرد و گفت:ایجاد شوراها و مراکز رشد یکی از بخش های مهم ساختار جدید اتاق بازرگانی است.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان  با اشاره به نقش مهم هیات های حل اختلاف مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی از تقویت این بخش با ایجاد ساز و کار جدید خبر داد.
وی از راه اندازی بخش  مطالعات اقتصادی در اتاق بازرگانی اصفهان  خبر داد و گفت:هدف از راه اندازی این مرکز بررسی موولفه های اقتصادی و ارایه دیدگاه های کارشناسی به تصمیم گیران اقتصادی استان و کشور است.
بهرام سبحانی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه خواستار مشخص شدن مسیر حرکتی نمایشگاه های استان اصفهان شد و گفت:ارایه اطلاعات دقیق و شفاف از استراتژی  نمایشگاه در ساخت مکان جدید و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی  می تواند به تشویق سرمایه گذاران کمک کند.
سیدرسول رنجبران عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت: نمایشگاهها مکانی موثر برای توسعه تجارت و جذب سرمایه گذاری است و اتاق بازرگانی اصفهان در سرمایه گذاری  افزایش سهم  در شرکت نمایشگاه های استان مصمم است.
وی خواستار تشکیل اتاق  فکر برای شورای گفتگو شد و گفت:شورای گفتگو استان به عنوان بالاترین رکن استان نقش موثری در حل مسایل و مشکلات بخش های اقتصادی دارد و ایجاد اتاق فکر متشکل از کارشناسان خبره می تواند به اثربخشی این شورا کمک کند.
آلبوم تصاویر 9017-2-1398