تاریخ : شنبه 23 بهمن 1395
کد 1249

در همایش از فروش سنتی به فروش بازار محور در اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد ؛ مدل جدید فروش بر اساس رابطه و اعتماد فروشنده با خریدار شکل می گیرد

یک مدرس و مشاوره فروش و بازاریابی گفت: مدل جدید فروش کالا و خدمات بر اساس رابطه و اعتماد فروشنده با خریدار شکل می گیرد.
یک مدرس و مشاوره فروش و بازاریابی گفت: مدل جدید  فروش کالا و خدمات بر اساس رابطه و  اعتماد فروشنده با خریدار شکل می گیرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،سید صدرالدین نجاتی گیلانی در همایش فروش سنتی به فروش بازار محور در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تغييرات محيط داخلی و خارجی كه لزوم تحول در تفكر و روش فروش را الزام مي دارد و بر این اساس بنگاههای اقتصادی باید نگاه مدرن فروش را جایگزین نگاه سنتی کنند.
وی تصریح کرد: چارچوب فكري و مهارتهاي فروش مدرن براي موفقيت در شرايط فرا رقابتي كه با آن روبرو هستيم برای بنگاههای اقتصادی الزامی است .
وی با توصيف ويژگي هاي فروشنده حرفه اي و مدرن كه بتواند مشاورِ خريدِ خريداران باهوش باشد ،افزود:خریداران امروز خواستار دریافت مشاوره از فروشندگان اند.
وی مدل نوین مارکتینگ و فروش را شامل آمادگی فروش: بخش‌بندی بازار،انتخاب بازار هدف، تهیه محتوا، جمع‌آوری اطلاعات بازار،سیستم‌های جذب مشتری،استفاده از Leadها(آفرهای جذاب، دعوت به همکاری، بازدید)،تقویت Leadها (پروموشن و  مقالات )،افزایش تعداد مشتریان،ارزیابی گزینه‌ها،ارزش به هر مشتری و تصمیم عنوان کرد .
وی دگرگونی در دیدگاه خریداران را شامل  سیستم مالیاتی، کاهش یارانه‌ها، افزایش عرضه‌کنندگان خارجی، کاهش هزینه‌های مالی برشمرد .
وی مدل قدیم فروش را شامل 40 درصد اتمام فروش، 30 درصد فرایند فروش و پرزنتیشن ، 20 درصد احتیاجات خریدار و 10 درصد رابطه و اعتماد بین فروشنده و خریدار عنوان کرد و گفت: در مدل جدید فروش  40 درصد به رابطه و اعتماد و نزدیک بودن اختصاص دارد و 30 درصد احتیاجات خریدار،  20 درصد فرایند فروش و پرزنتیشن و 10 درصد اتمام  فروش است . 
 
آلبوم تصاویر 2129-11-95