تاریخ : يکشنبه 9 بهمن 1401
کد 6191

در نشست رئیس و جمعی از اعضاء هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان با اعضای اتاق بازرگانی اصفهان تاکید شد:

تغییر در مدل کسب و کار لازمه مدیریت هر چه بهتر بحران‌های اقتصادی

نشست جمعی از اعضاء هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان با اعضاء منتخب اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان مسعودگلشیرازی رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان در این نشست بر ضرورت توجه به بازارهای صادراتی به ویژه بازار کشور روسیه تاکید کرد و افزود: در شرایط تورمی موجود، لازم است فعالانه وارد بازارهای صادراتی شوید زیرا در غیراینصورت قادر به جبران افزایش هزینه‌ها نبوده و قطعا در حوزه نیروی انسانی با بحران مواجه خواهید شد.
وی همچنین بر لزوم اعمال تغییرات در مدل‌های کسب و کار فعالان اقتصادی به منظور مدیریت هر چه بهتر بحران‌های اقتصادی تاکید کرد.
گلشیرازی در ادامه به تشریح خدمات اتاق بازرگانی اصفهان به منظور کمک به توانمندسازی هر چه بیشتر اعضاء و تسهیل امور آنها پرداخت.
در ادامه رضا برادران اصفهانی رئیس کمیسیون حقوقی و پارلمانی اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه پارلمان بخش خصوصی اصفهان مدافع صددرصدی حقوق فعالان اقتصادی است افزود: به منظور حمایت از حقوق صاحبان کسب و کار، اقدامات زیادی انجام شده که نتایج مثبتی داشته است.
وی راه‌اندازی شعب 47 و 60 صلحی شورای حل اختلاف برای رسیدگی به مشکلات بانکی و اختلافات مالی صاحبان کسب و کار با ارگان‌های دولتی و پیگیری اصلاح قانون اخلال در نظام اقتصادی به منظور بازنگری در عناوین مجرمانه فعالان اقتصادی و ارایه پیشنهاد تشکیل هیئت منصفه اقتصادی با عضویت اتاق بازرگانی اصفهان با حق رأی را بخشی از این اقدامات نام برد.
در ادامه اعضاء اتاق بازرگانی اصفهان به بیان نظرات و پیشنهادات خود به منظور تسهیل فرایند کسب و کار پرداختند.
 
آلبوم تصاویر نشست رئیس و جمعی از اعضاء هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان با اعضای اتاق بازرگانی اصفهان