تاریخ : شنبه 8 بهمن 1401
کد 6174

به همت اتاق بازرگانی اصفهان انجام شد؛

نشست فعالان اقتصادی استان با مدیر ارشد بازرگانی شرکت راسل پروم روسیه

نشست فعالان اقتصادی و نمایندگان شرکت‌های استان با مدیر ارشد بازرگانی شرکت راسل پروم روسیه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، نشست فعالان اقتصادی و نمایندگان شرکت‌های صنعتی استان با «رومان چوکین» مدیر ارشد بازرگانی شرکت راسل پروم روسیه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
مدیر بازرگانی شرکت راسل پروم روسیه در این نشست توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های این شرکت، محصولات و خدمات آن و زمینه‌های همکاری میان شرکت راسل پروم و صنعت‌گران اصفهانی ارائه کرد. این شرکت یکی از پیشروان صنعت روسیه در زمینه تولید الکتروموتور و ژنراتور است که کارخانه‌های زیرمجموعه آن در پنج شهر روسیه از جمله مسکو، ولادیمیر و سن‌پترزبورگ قرار دارد.
همچنین مدیر بازاریابی و روابط بین‌الملل اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه راسل پروم یکی از شرکت‌های بزرگ روسیه با حدود 4500 نفر نیرو است، به ارائه توضیحاتی درباره لزوم بهره‌گیری از فرصت‌های همکاری میان این شرکت و شرکت‌های ایرانی پرداخت.
در ادامه حاضران به معرفی شرکت‌های خود و طرح پرسش‌ از مدیر ارشد بازرگانی شرکت راسل پروم روسیه پرداخته و همچنین در قالب جلسات B2B، مذاکرات جدی‌تری برای بررسی مقدمات و زمینه‌های آغاز همکاری انجام دادند.
آلبوم تصاویر نشست فعالان اقتصادی با مدیر ارشد بازرگانی شرکت راسل پروم روسیه