تاریخ : دوشنبه 13 تير 1401
کد 5391

به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان در حال برگزاری است

پنجمین دور مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا

پنجمین دور مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا به منظور امضاء موافقت‌نامه تجارت آزاد با این اتحادیه به مدت سه روز در اتاق بازرگانی اصفهان در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان پنجمین دور مذاکرات حضوری جمهوی اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در حالی در اصفهان آغاز شد که سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان مسئول مذاکرات تجاری کشور، ریاست هیات ایرانی را بر عهده دارد.
در اين نشست دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان ضمن خوشامدگویی به تيم‌هاي مذاكره كننده ايران و پنج كشور روسيه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقيزستان، براي برگزاري اين نشست در اصفهان، به عنوان قطب صنعتی ايران با پتانسيل‌هاي بالا در زمينه‌هاي مختلف همچون فولاد، پتروشيمي، محصولات معدني، سنگ، صنايع دستي و نساجي ابراز خرسندی نمود.
بهنام ابراهيمي برگزاري چنين نشست‌هایی در شهرهايی ديگر به جز پايتخت را در آشنايي تيم مذاكره‌كننده با شهرهای ایران و ايجاد مقدمات همكاري‌هاي آينده موثر دانست و ابراز امیدواری کرد نتیجه این نشست تاثیر مثبتی بر گسترش روابط تجاري و بهبود اقتصاد كشورهاي عضو اتحاديه اقتصادي اوراسيا داشته باشد.
این دور مذاکرات با حضور هیاتی ۲۵ نفره متشکل از مدیران و کارشناسان تجارت بین‌الملل از کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی و کمیسیون اقتصادی اوراسیا به مدت سه روز برگزار می‌شود.

 
آلبوم تصاویر پنجمین دور مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا