تاریخ : يکشنبه 12 تير 1401
کد 5387

از پیشکسوتان صنعت شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون تجلیل شد

همزمان با دهه تولید و تجارت اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه صنعت شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون برگزار شد.
بروکراسی اداری سنگی در مسیر تولید کشور است
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم که به همت دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری ویژه و شهرداری نجف آباد برگزار شد،  ابوالفضل ابوترابی نماینده شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعتگران نجف آباد و تیران و کرون در رقابت جهانی افتخارآفرین شده اند افزود: این افراد الگوی خوبی برای نسل حاضر و آیندگان هستند.
وی تولید را تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی حاضر دانست و گفت: پیشرفت و افتخارات این دو شهرستان حاصل همت بخش خصوصی است.
ابوترابی تصریح کرد: من به عنوان خادم مردم با افتخار اعلام می کنم که این شهرستان‌ها در حوزه‌های علمی، صنعتی، مذهبی و... سرامد هستند و لازمه بهره گیری کامل از این ظرفیت‌ها، استیفای حقوق آنها است.
وی در ادامه خواستار توجه ویژه به منطقه مهردشت و تجلیل از پیشکسوتان عرصه صنعت غرب استان شد.
 نماینده شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس، بروکراسی سخت اداری کشور را برای تولیدکنندگان و حتی نمایندگان زجرآور دانست و گفت: برای رفع این موضوعات اقداماتی در حال انجام است.  
ابوترابی افزود: تحول در نظام اداری فرسوده مبتنی بر کاغذ بازی و حضور فیزیکی زمان بر است.
خدمت در عرصه تولید جهاد است
در ادامه فرماندار نجف آباد ضمن تاکید بر ضرورت توجه مسئولین دولتی و اجرایی به حوزه تولید و اشتغال گفت: رونق تولید، رفع کننده بسیاری از معضلات کشور به ویژه اشتغال، کاهش وابستگی به کشورهای مختلف و کاهش آثار سوء تحریم‌های ظالمانه علیه کشور است و می‌طلبد تمامی توان خود را در بخش‌های تولید و صنعت به کار گیریم.   
موسی مباشری با تقدیر از صنعتگران کشور که در دوران تحریم با وجود سختی‌های بسیار فعالیت خود را ادامه دادند تصریح کرد: در کنار سختی‌های تولید، صنعتگران با مشکلات صادرات محصولات خود نیز مواجه هستند که حمایت دستگاه‌های دولتی و اجرایی از صاحبان کسب و کار در راستای رفع موانع تولید و ایجاد ساز و کار صادرات محصولات ایرانی در این زمینه راهگشا خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه از مشکلات صنعتگران آگاه هستیم افزود: تلاش می‌کنیم با دستگاه‌های دولتی موانع را برطرف کنیم زیرا خدمت در این عرصه جهاد است.
مباشری درخشش صنعت شهرستان نجف آباد را حاصل تلاش‌ها و ایثارگری‌های صنعتگران به ویژه فعالان بخش خصوصی دانست.
در ادامه این مراسم از  پیشکسوتان صنعت شهرستان‌های نجف آباد، تیران و کرون تقدیر شد.

 
آلبوم تصاویر همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه صنعت شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون