تاریخ : سه شنبه 31 خرداد 1401
کد 5342

آغاز به کار دومین دوره توانمندسازی و مهارت آموزی بازرگان کوچک

دومین دوره توانمندسازی و مهارت آموزی بازرگان کوچک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در دومین دوره توانمندسازی و مهارت آموزی بازرگان کوچک احسان شهیر مشاور واحد توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان اولین قدم برای موفقیت را آگاهی از مقصد و هدف دانست و افزود: بهترین مسیر در زندگی وابسته به هدف است.
وی بر ضرورت استفاده حداکثری والدین از اکوسیستم موجود در اتاق بازرگانی اصفهان برای تربیت کودکان تاکید و تصریح کرد: مدیریت یک چرخه و مسیر و فرایند به‌کارگیری موثر و کارآمد منابع است و اتاق بازرگانی اصفهان با شناسایی تجربه بازرگانان در ادوار مختلف، بر مبنای یک نظام ارزشی، الگویی برای تربیت کارآفرینان آینده طراحی کرده است.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری اصفهان همچنین یکی از نکات مهم تربیت اقتصادی را آموزش مسئولیت‌پذیری و تدبیر امور دانست.  
علی مهذب مدیر واحد توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان نیز رسالت اتاق بازرگانی برای شکوفایی کشور را تربیت نسل آینده در حوزه کارآفرینی و کسب و کار بیان کرد.
وی آشناسازی کودکان و نوجوانان با الفبای کسب و کار و کارآفرینی، درآمدزایی و سواد مالی در قالب‌های جدید به سبک بازی محوری و کار تیمی را اتفاق فرخنده‌ای برای توسعه اقتصادی کشور دانست.  
مهذب در خصوص مدرسه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: پارلمان بخش خصوصی اصفهان در سه طرح بازرگان کوچک،کارنو و کسباتور به آموزش حوزه کارآفرینی به سنین 8 تا 30 سال پرداخت و در سال 1400 درحدود 400 نفر در مدرسه کسب و کار دوره‌های توانمندسازی و مهارت آموزی لازم را طی کردند.
مدیر واحد توسعه کسب و کار در ادامه بر ضرورت فرهنگسازی ارزش آفرینی در بین کودکان تاکید کرد.
شایان ذکر است دوره دوم بازرگان کوچک طی 12 جلسه برای رده‌های سنی 8 تا 13 سال به آموزش مفاهیمی مانند خلاقیت و ایده پردازی، آشنایی با مشاغل، پول، پس‌انداز، سرمایه، بانک، بازاریابی و فروش، حل مساله، کارتیمی، توسعه فردی و مهارت ارتباط موثر می‌پردازد.
در ادامه این مراسم کودکان و نوجوان در گروه‌های جداگانه به منظور آشنایی با مربیان خود و سایر اعضای گروه، به بازی و گفت‌وگو پرداختند.  

 
آلبوم تصاویر آغاز به کار دومین دوره توانمندسازی و مهارت آموزی بازرگان کوچک