تاریخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400
کد 4933

اهدای نشان امین‌الضرب به عضو اتاق بازرگانی اصفهان

درمراسم ششمین دوره اعطای نشان و تندیس کارآفرینی امین‌الضرب که در تالار وحدت برگزار شد، فضل‌الله جواهری عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و رئیس شورای راهبردی دفتر نمایندگی خوانسار، چادگان، فریدن، فریدونشهر، بوئین و میاندشت تندیس و نشان و امین‌الضرب را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان از ۵۲۰ نفر کارآفرینی که در این دوره از مراسم کارآفرینی امین‌الضرب شرکت کرده بودند ۸ نفر تندیس و نشان امین‌الضرب دریافت کردند که فضل الله جواهری بنیانگذار و احیاگر مجموعه‌های صنعتی الکترود یزد و صنایع مفتولی زنجان به عنوان پیشکسوت صنعت و تولیدکننده برگزیده معرفی شد.
شایان ذکر است اتاق بازرگانی هر ساله مراسمی تحت عنوان نشان امین‌الضرب برگزار می‌کند که اولین جشنواره امین الضرب در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و در این سال اولین نشان امین الضرب توسط اتاق بازرگانی به کارآفرینان برجسته کشور اهدا شد.
از مهم ترین ملاک‌های انتخاب کارآفرینان برتر در ششمین دوره اعطای نشان و تندیس امین الضرب، اشتغال، نوآوری، خوشنام بودن و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.
تندیس امین‌الضرب از چهار بال تشکیل شده که از بال پرندگان الهام گرفته شده است و در واقع به صورت نمادین به چهار بخش اصلی اتاق یعنی صنعت، معدن، بازرگانی و کشاورزی دارد.


 
آلبوم تصاویر اهدای نشان امین‌الضرب به عضو اتاق بازرگانی اصفهان