تاریخ : دوشنبه 29 شهريور 1400
کد 4389

برگزاری پاویون اتاق بازرگانی اصفهان در نمایشگاه 2021 ارمنستان

پاویون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به منظور حضور فعالانه تجار و فعالان اقتصادی اصفهانی در اکسپوی 2021 ارمنستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان جمعی از اعضاء هیئت نمایندگان و شرکت‌های عضو پارلمان بخش خصوصی اصفهان به منظور توسعه تعاملات تجاری اصفهان و ارمنستان در این نمایشگاه حضور یافتند. غرفه گذاران اصفهانی برای معرفی کالاهای خود درحوزه های صنایع غذایی و خشکبار و میوه های خشک، انواع عسل، شیره و مربا، انواع باتری خودرو، محصولات فولادی، محصولات دارویی، ساختمان و صنایع ساختمانی، انواع کفپوش ،دیوار پوش، کاشی و سرامیک و ...در این نمایشگاه حضور یافتند.
اعزام هیئت تجاری به این کشور، برگزاری جلسات B2B بین تجار اصفهانی و ارمنی ودیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، دبیرکل اتاق بازرگانی ارمنستان و رئیس اتاق بازرگانی ایروان وروسای مرکز حمایت از سرمایه گذاری، از دیگر برنامه های اتاق بازرگانی اصفهان برای توسعه صادرات به ارمنستان بود.
لازم به ذکر است سفیر ایران در ارمنستان طی بازدید از این نمایشگاه و حضور در پاویون اتاق بازرگانی اصفهان، با چالش‌ها و دغدغه‌های صادرکنندگان و تجار اصفهانی حاضر در این نمایشگاه آشنا شد و برای پیگیری و رفع مشکلات موجود، قول مساعد داد.
این نمایشگاه با حضور 14 کشوردرحوزه های صنعت، ساختمان و صنایع ساختمانی، حمل و نقل و ارتباطات، غذا و صنایع غذایی، مبلمان و منسوجات خانگی، رایانه و خدماتIT ، محصولات چاپی و روابط عمومی و خدمات بانک و بیمه از 25 تا 27 شهریور 1400 در ایروان برگزارشد.
آلبوم تصاویر برگزاری پاویون اتاق بازرگانی اصفهان در نمایشگاه 2021 ارمنستان