تاریخ : شنبه 4 بهمن 1399
کد 3678

اتاق بازرگانی اصفهان برگزار کرد

میز تجارت با قزاقستان

به همت کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان و با هدف گسترش مناسبات تجاری ایران و قزاقستان، میز تجارت با قزاقستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،در این جلسه که به صورت وبینار و با حضور حسن ولی بیگی، مشاور اقتصادی اتاق مشترک ایران و قزاقستان برگزار شد، شرکت‌کنندگان در حوزه های موادغذایی، قهوه و فراورده‌ها، محصولات کشاورزی، انواع دیوارپوش ها و نساجی، راهنمایی هایی  دریافت کردند.
در این جلسه مباحثی مانند نحوه حضور در بازار قزاقستان، شرکای تجاری محصولات  نامبرده نحوه ثبت شرکت ونحوه انعقاد قراردادهای تجاری الزامات آن، حضور در نمایشگاه‌های مربوطه و حجم واردات محصولات در قزاقستان نیز بررسی شد.
حسن ولی بیگی، مشاور اقتصادی اتاق مشترک ایران و قزاقستان ، با اشاره به این نکته که قزاقستان دومین کشور مهم در پیمان اوراسیا می باشد بر این نکته تاکید کرد که وجود قراردادهای ترجیحی بین این دو کشور منجر به توسعه و تسهیل تجارت خواهد شد.
گفتنی است در  سلسله نشست‌های میز تجارت با قزاقستان، متقاضیان به صورت اختصاصی با مشاور اقتصادی اتاق مشترک ایران و قزاقستان مسائل خود را مورد بحث و گفتگو قرار خواهند داد.
آلبوم تصاویر میز قزاقستان

  • واحد ارجاع دهنده پورتال اتاق بازرگانی اصفهان