تاریخ : شنبه 4 بهمن 1399
کد 3675

کمک به تسهیل فرآیندهای زنجیره صنعت ساختمان

اولین جلسه هم اندیشی کمیته عمران و ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با همکاری نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در راستای مسئولیت ذاتی اتاق بازرگانی اصفهان و نقش بی بدیل صنعت ساختمان در اقتصاد استان و کشور، اولین جلسه هم اندیشی کمیته عمران و ساختمان تشکیل شد. 
در این جلسه، مهران زینلیان، مسئول کمیته ساختمان و عمران با بیان اینکه این کمیته با هدف ارتقاء صنعت ساختمان و ماموریت شناسایی موانع موجود در ارتقاء صنعت، ذیل کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی تشکیل شده، افزود: با توجه به جایگاه و نقش ویژه اتاق بازرگانی اصفهان، این کمیته در نظر دارد با مشارکت و هم اندیشی کلیه بازیگران، متولیان و ذینفعان صنعت ساختمان شامل اشخاص حقیقی و حقوقی، صنفی، دولتی و غیر دولتی نسبت به تسهیل فرآیندهای زنجیره این صنعت از جمله ارتقاء و صدور خدمات فنی- مهندسی، تولید مصالح با کیفیت و.... تا ایجاد شهرک‌های تخصصی و تعریف پروژه‌های بزرگ مقیاس در سطح محلی، ملی و بین المللی در جهت نیل به پایدار نمودن صنعت ساختمان که نقش قابل توجهی در اقتصاد استان و تولید ناخالص ملی دارد، اقدام نماید.
در ادامه غلامحسین عسگری، رئیس سازمان نظام مهندسی از آمادگی سازمان نظام مهندسی برای هر گونه همکاری با کمیته عمران و ساختمان خبرداد. 
در پایان مسئول کمیته عمران و ساختمان ضمن تشکر از حضور اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی اعلام کرد نظرات، تحلیل و نتایج حاصل شده برای بررسی مجدد در جلسات آتی به انضمام نظرات تحلیل شده از دیگر متولیان به اطلاع سازمان نظام مهندسی ساختمان خواهد رسید. 
 
آلبوم تصاویر کمیته عمران و ساختمان