تاریخ : پنجشنبه 2 بهمن 1399
کد 3674

بصورت پایلوت در اصفهان اجرا می شود:

پیاده سازی طرح اشتغال و توسعه پایدارمنطقه جرقویه علیا

طرح اشتغال و توسعه پایدارمنطقه جرقویه علیا به منظور اجرای طرح های توسعه و اشتغال در روستاهای کشور، بصورت پایلوت در اصفهان اجرا خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در راستای تلاش های اتاق بازرگانی اصفهان برای استفاده از ظرفیت های جرقویه علیا از بخش های تابعه شهرستان اصفهان، نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، معاونین ایشان، رییس فراکسیون توسعه پایدار اتاقهای بازرگانی کشور، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، عضو شورای شهرحسن آباد و نماینده ای از اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
در این نشست احمدعلی کیخا ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های این منطقه، خواستار پیاده سازی طرح ارایه شده از سوی محمدصادقی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان و رییس فراکسیون توسعه پایدار اتاقهای بازرگانی کشور و برگزاری جلسات هفتگی در وزارتخانه به منظور ارایه گزارش کار تا پیاده سازی طرح مذکور شد. 
لازم به ذکر است طرح اشتغال و توسعه پایدار جرقویه علیا از سال 1398 و برگزاری جلسات متعدد با ساکنین و مسئولان آن منطقه در حال پیگیری بوده و شامل احداث شهرک پرورش ماهی ،ایجاد باغ های انجیر و گلخانه های سبزیجات، صنایع تبدیلی وابسته و طرح توسعه گردشگری این منطقه است. 
این اقدام در راستای پیگیری فراکسیون توسعه پایداراتاق های بازرگانی کشور به منظور پیاده سازی طرح اشتغال و توسعه پایدار یک روستای نمونه در تمامی استان های کشور بر اساس ظرفیت های موجود در آن منطقه اجرا خواهد شد .  
 
آلبوم تصاویر توسعه پایدار جرقویه علیا