تاریخ : پنجشنبه 18 دي 1399
کد 3626

حمایت صندوق ضمانت صادرات از شتاب‌دهنده‌های اتاق بازرگانی اصفهان

نشست تخصصی آشنایی با خدمات و فرایندهای صندوق ضمانت صادرات ایران با حضور آرش شهرآئینی عضو هیئت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران به صورت وبیناری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، فرشته امینی نایب رئیس کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این نشست با تاکید بر ضرورت استفاده از خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران عنوان کرد: انتظار فعالان اقتصادی از این صندوق، شفاف شدن هزینه‌ها و فرآیندهاست، همچنین لازم است صندوق زمان مناسبی را برای مدت اعتبار فعالان اقتصادی در نظر بگیرد.
شهرآئینی نیز از افزایش اعتبار صندوق ضمانت صادرات ایران خبر داد و اضافه کرد: بر اساس قوانین جدید، زمان اعتبارسنجی فعالان اقتصادی از 6 ماه به 9 ماه افزایش یافته که خبرخوبی برای صادرکنندگان است.
وی در ادامه با استقبال از حضور شتاب‌دهنده‌های صادراتی در ذیل اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: صندوق ضمانت صادرات ایران از شتاب‌دهنده حمایت می‌کند و در این راستا آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه میان صندوق و اتاق بازرگانی وجود دارد.
عضو هیئت مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران، افزایش حضور در ونزوئلا را از راهبردهای این صندوق برشمرد و خاطرنشان کرد: در کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه با همکاری اتاق‌های بازرگانی اعتبارسنجی مشتریان انجام می‌شود.
 
آلبوم تصاویر جلسه با شهرآئینی