تاریخ : پنجشنبه 11 دي 1399
کد 3613

گلشیرازی:

افزایش رضایتمندی اعضا از اتاق بازرگانی اصفهان/ نیاز به یک شبکه‌سازی بنیادی داریم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: نتایج نظرسنجی 6 ماهه ابتدایی سال 99 نشان داده در عمده شاخص‌ها ارتقای ملموس رضایت اعضا را شاهد هستیم.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی در جلسه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اهمیت این کمیسیون اظهار داشت: این بحث از ابتدای تشکیل دوره نهم مطرح بود که تجمع نخبگان بیشتر در کمیسیون صنایع شکل می‌گیرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان تصریح کرد: در اصفهان صنعتی نیاز به یک شبکه‌سازی بنیادی داریم، در اتاق شکل گرفتن کمیته‌ها و پس از آن ایجاد تشکل در راستای همین هدف است.
وی در رابطه با افزایش آلاینده‌ها در کلان‌شهر اصفهان خاطرنشان کرد: دلیل این آلاینده‌ها توسعه ناپایدار شهر است؛ نساجی چون خصوصی بود به بیرون از شهر فرستادند اما خصولتی هایی که آلاینده هستند همچنان فعالیت دارند و به نظر می‌رسد اقتصاد دولتی به تهدیدی برای سلامتی مردم بدل شده است.
گلشیرازی به حمایت اتاق بازرگانی برای تکمیل نمایشگاه جدید اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: آذر ماه سال گذشته این حمایت‌ها با تزریق منابع مالی آغاز شد و پس از یکسال شاهد افتتاح نمایشگاه بودیم، البته کار تمام نشده و طرح توسعه‌ای نمایشگاه با ایجاد 8 سالن جانبی ادامه دارد، سالن‌هایی که می‌تواند با میزبانی از نمایشگاه‌های دائمی محرک اقتصاد باشد.
رئیس اتاق بازرگانی در ادامه توضیحاتی در خصوص پروژه‌های بزرگ و مؤثر استان در حوزه اقتصادی از جمله عملیاتی شدن فاز اجرایی دهکده لجستیک، قطار حومه‌ای اصفهان، پروژه‌های تامین آب و سالن بین‌المللی همایش‌های اصفهان ارائه کرد.
وی با تاکید بر این که تمامی امکانات اتاق بازرگانی در اختیار فعالان اقتصادی است، تصریح کرد: آموزش، مشاوره، حضور نمایشگاهی از جمله قالب‌هایی است که در نظر داریم تا حق عضویت پرداخت شده را مستقیم به خود اعضا برگردانیم.
گلشیرازی در پایان از تعیین نتایج نظرسنجی اخیر در مورد رضایت اعضای اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و گفت: نظرسنجی‌ها به صورت ۶ ماهه صورت می‌گیرد، نتایج نظرسنجی 6 ماهه ابتدایی سال 99 نشان داده در عمده شاخص‌ها ارتقای ملموس رضایت اعضا را شاهد هستیم.
 
آلبوم تصاویر صنایع 99