تاریخ : پنجشنبه 4 دي 1399
کد 3584

همکاری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی از طریق پایگاههای سلامت برای غربالگری مبتلایان به کرونا

اتاق بازرگانی اصفهان به منظور کمک در غربالگری مبتلایان به ویروس کرونا در قالب طرح پایگاه های سلامت همکاری نمود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان مجتبی کاروان، نایب رئیس کمیسیون مسئولیت های اجتماعی و تشکل های اتاق بازرگانی اصفهان به تشریح اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان در مقابله با کرونا پرداخت و تصریح کرد:  اتاق بازرگانی اصفهان در دوره نهم تحقق اتاق نسل سوم را در راس برنامه های خود قرار داده که بر مبنای آن، انجام مسئولیت های اجتماعی به یکی از اولویت های پارلمان بخش خصوصی اصفهان تبدیل شد.  
وی تأمین صد دستگاه اکسیژن ساز برای استفاده در منازل به منظورکمک به آزادسازی تخت های بیمارستانی را یکی از اقدامات مهم اتاق جهت کمک به مدیریت مناسب مبارزه با پاندمی کرونا در استان عنوان کرد و گفت: این دستگاه ها بصورت پایلوت در اختیار بیمارستان الزهرا و ساير بيمارستانهاي درگير ويروس كرونا قرار گرفته است. 
نایب رئیس کمیسیون مسئولیت های اجتماعی و تشکل های اتاق بازرگانی اصفهان  افزود: یکصد دستگاه بای پپ نیز برای کمک به افزایش تعداد تخت های آی سی یو بیمارستان ها از این طریق و هزار دستگاه پالس اکسی متر نیز به منظورغربالگری بیماران برای استفاده در پایگاه های سلامت محله در اختیار مجموعه علوم پزشکی اصفهان قرار داده شده است. 
 وی همکاری اتاق در طرح پایگاه های سلامت را یکی از برنامه های کمیسیون مسئولیت های اجتماعی اتاق عنوان کرد. 
شایان ذکر است در طرح پایگاه های سلامت  تاکنون بیش از 3هزار تیم غربالگری به بیش از 530 هزار منزل مسکونی و 29 هزار واحد صنفی مراجعه و موفق به شناسایی 137 هزار فرد در معرض کرونا شدند. 
 دراین طرح بیش از 67 هزار بسته بهداشتی و حدود  45هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع گردید. همچنین حدود 19 هزار بسته کمکی لوازم التحریر و تجهیزات آموزش مجازی نیز بین دانش آموزان خانواده های نیازمند توزیع شد.
 
آلبوم تصاویر توزیع اکسیژن ساز