تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
کد 3524

برگزاری سلسله نشست های مجازی رمز ارز و بلاکچین

در اولین جلسه از سلسله نشست های مجازی رمز ارز و بلاکچین، فرصت های ورود بازرگانان به تکنولوژی رمز ارز با تاکید بر ظرفیت های عملی مصوبه جدید دولت، توضیح داده شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ، پروتکل های اساسی  بلاکچین ، سیستم های متمرکز و غیر متمرکز  نیز از جمله مباحثی بود که در این نشست مجازی تشریح شد.
با توجه به قانون گذاری های انجام شده و مصوبه جدید دولت در  ایران ، فرصت های مناسبی برای بازرگانان به منظور ورود به حوزه  تکنولوژی رمز ارز و بلاکچین به وجود آمده است. دور زدن تحریم ها و  امکان نقل و انتقال پول و ارز آوری  از مزایای مهم   صنعت رمزارز است. 
علاوه بر این تکنولوژی رمز ارز و بلاکچین ، روند واردات و صادرات را تسهیل خواهد کرد و امکانات  مناسبی برای  بازرگانان و فعالان اقتصادی  از جمله امکان انجام عملیات زنجیره تامین کالا به صورت  تمام خودکار، بالا رفتن امنیت اطلاعات در  مرحله شناخت مشتری و همچنین  تبادلات مالی فراهم خواهد شد. 
با استفاده از تکنولوژی رمز ارز افراد می توانند در هرجای دنیا و با هر شخص دیگری تبادلات مالی انجام دهند. 
بر اساس آنچه در اولین نشست رمز ارزو بلاکچین مطرح شد ، با وجود ریسک بالای  ورود به این صنعت ،به دلیل  به رسمیت شناخته شدن در بسیاری از سیستم ها ، این صنعت  می تواند گزینه  بسیار خوبی برای سرمایه گذاری باشد.
 گفتنی است  اتاق بازرگانی اصفهان در نظر دارد در جلسات بعدی  از  سلسله نشست های رمز ارز و بلاکچین، کلیه مباحث  تکمیلی و تخصصی را از پایه  برای علاقمندان این حوزه، ارائه دهد.
 
آلبوم تصاویر رمز ارز1