تاریخ : شنبه 24 آبان 1399
کد 3488

اقدامات پارلمان بخش خصوصی در راستای فقرزدایی از جامعه

کارگروه "هر روستا یک مهارت" ذیل کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی و تشکلها ،سومین تور مسئولیت اجتماعی را به منظور بازدید از فرهنگسرای حافظ(پایگاه اشتغال محلی) برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این بازدید مجتبی کاروان، نایب رئیس کمیسیون مسئولیت های اجتماعی و تشکل های اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه اتاق بازرگانی اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی خود به عنوان اتاق نسل سوم، از این مجموعه بازدید نمود، از راه اندازی حرکت های مردمی و خودجوش برای ایجاد شغل در سطح استان ابراز خرسندی نمود. 
وی از اعلام آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای تأمین هزینه های مربوط به مباحث آموزشی، کمک به تأمین مواد اولیه و مباحث مربوط به بازاریابی و فروش این پایگاه خبر داد.
کاروان با بیان اینکه حرکت بسیار خوبی در پایگاه اشتغال محلی ایجاد شده و باید به پویش مذکورقدرت بخشید ، افزود: اتاق اصفهان برای برنامه ریزی هر چه دقیق ترو کمک به هدفمندترنمودن اقدامات این پایگاه وارد عمل خواهد شد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان ابراز امیدواری نمود با حمایت هر چه بیشتر از اقدامات انجام شده، این حرکت می تواند به عنوان یک مدل موفق کارآفرینی در سطح استان تسری یابد.  
وی همچنین تصریح کرد: با تداوم حرکت های اینچنینی می توان شاهد زدودن فقر و محرومیت از مناطق حاشیه نشین و محروم استان بود. 
شایان ذکر است  در این مرکز برای200 نفر شغل ایجاد شده و در صورت پشتیبانی و حمایت پتانسیل اشتغالزایی برای 1000 نفر نیز فراهم خواهد شد.
 
آلبوم تصاویر تور مسئولیت حافظ