تاریخ : چهارشنبه 28 اسفند 1398
کد 2880

با تلاش خیّران و هماهنگی اتاق بازرگانی اصفهان

اجرای طرح جامع توزیع بسته حمایتی ویژه خانواده‌های نیازمند شهر اصفهان

رییس اتاق بازرگانی اصفهان، از اجرای طرح جامع توزیع بسته حمایتی ویژه خانواده‌های نیازمند شهر اصفهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان به همت کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جلسه‌ای با حضور مسئولین خیریه های بزرگ شهر اصفهان با هدف تهیه بسته حمایتی ویژه خانواده های نیازمند در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
مسعود گلشیرازی، رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید در ارتباط با یاری رساندن مسلمانان در زمان گرفتاریها گفت: امروز وقت آن است تا با یاری یکدیگر برای نجات جان مردم از این بلای بزرگ دست به کار شویم.
مجتبی کاروان، مسئول کمیته پیشگیری و نایب رییس کمیسیون مسئولیت های اجتماعی همت جمعی را در این راه بسیار راه گشا دانست و از عزم جدی اتاق با تمام قوا برای کمک رسانی به اقشار نیازمند جامعه خبر داد.
وی گفت: اقشار کم درامد،کارگران روز مزد و مشاغلی که برای معاش خانواده نیازمند تلاش روزانه هستند و برای در خانه ماندن با مشکل معاش روبرو هستند، جامعه هدف اصلی این طرح بشمار می روند.
شایان ذکر است در این نشست مقرر شد به منظور کاهش تردد در سطح شهر با هدف پیشگیری و کند شدن شیوع ویروس کرونا، بسته حمایتی شامل اقلام ضروری مورد نیاز مردم و همچنین اقلام ضروری بهداشتی در پیشگیری از شیوع کرونا با هماهنگی و نظارت اتاق بازرگانی اصفهان در سطح وسیع تهیه و به صورت روزانه درب منازل شهروندان نیازمند تحویل شود.
موسسات خیریه شهر اصفهان با استقبال از این طرح اعلام آمادگی خود را برای حمایت و اجرای این طرح در سطح وسیع اعلام کردند.
 
آلبوم تصاویر ستاد پیشگیری کرونا