تاریخ : چهارشنبه 4 دي 1398
کد 2744

در اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل شد:

نشستی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران به تورگردانان چینی

به منظور معرفی پتانسیل‌های گردشگری ایران به تورگردانان چینی، کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی اصفهان نشستی با حضور 25نفر از تورگردانان کشور چین برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان محمد زاهدی، مشاور کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان لغو روادید ایران و چین را یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در صنعت گردشگری دانست و افزود: در حال حاضر با حذف ثبت مهر ورود و خروج گردشگران در ایران، این روند بهبود یافته است. 
وی از اعلام آمادگی همکاری ایران با چین ‌در زمینه‌های برند گردشگری، فضای مجازی، اقامت و صنایع غذایی خبر داد و با اشاره به سبقه تاریخی مراودات ایران و چین تصریح کرد: از آنجا که 10 درصد گردشگران دنیا چینی هستند، لغو روادید ورودی، تاثیر بسیار مثبتی در افزایش ورود گردشگر از این کشور به ایران دارد. 
لی یانگ، رئیس آژانس گردشگری «اینکا» نیز با بیان اینکه سالانه نمایشگاه‌هایی به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری دنیا در چین برگزار می‌شود، گفت: حضور کشور ایران با پتانسیل‌های بی نظیر گردشگری در این نمایشگاه ها ضروری است. وی افزود: لازم است ظرفیت های ایران در شبکه‌های رسانه‌ای موجود چین که به معرفی اماکن گردشگری کشورها می پردازد نیز به اطلاع عموم برسد. 
 
آلبوم تصاویر نشست گردشگران چینی