تاریخ : شنبه 24 شهريور 1397
کد 2122

در کمیسیون تشکلها اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛

تشکیل صندوق سرمایه گذاری در تشکلها /طرح ارزیابی عملکرد تشکلهای اقتصادی
پنجمین جلسه کمیسیون تشکلها اتاق بازرگانی اصفهان با معرفی اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل اصفهان ،معرفی صندوق های سرمایه گذاری و ارایه طرح ارزیابی عملکرد تشکل های اقتصادی در تالار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
پرویز اخوان نایب رییس کمیسیون تشکلها اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:تشکیل صندوق های سرمایه گذاری در اتحادیه ها می تواند منابع خرد  را تجمیع و به سرمایه های اثرگذار تبدیل کند.
وی تصریح کرد:تامین مالی طرح های توسعه از بانک با نرخ بهره کنونی مقرون به صرفه نیست و صندوق های سرمایه گذاری می کنند تامین مالی طرح های توسعه را با مشارکت انجام دهند.
راسخ مدیر شرکت سرمایه گذاری  در این جلسه خواستار راه اندازی صندوق های سرمایه گذاری در اتحادیه ها و تشکلهای اقتصادی شد و گفت:به دلیل بالا بودن نرخ سود بانکی و هزینه بالای تامین مالی از بانک تشکیل صندوق های سرمایه گذار می تواند به تامین مالی اعضای این تشکلها کمک کند.
محسن طلامینایی رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و فلزات گرانبها استان اصفهان در این جلسه گفت:صندوق سرمایه گذاری طلا با مشارکت اعضای انجمن راه اندازی شده است ولی بانکها در ارایه تسهیلات به این صندوق ها  همکاری نزدیکی ندارند.   
علی عطافر استاد دانشگاه در این جلسه به سیستم معیارهای ارزیابی عملکرد تشکل های اقتصادی پرداخت و گفت:هر تشکل برای موفقیت در صنف خود به ساختار مدیریت ،استراتژی ،خدمات و پشتیبانی اعضا ،روابط عمومی و ارتباطات ،فرهنگ سازی و پایش عملکرد ،تاثیر و نتیجه و خروجی نیاز دارد.
وی استراتژی توسعه کسب و کار اعضا  را یکی از نقاط کلیدی تشکل های اقتصادی برشمرد و گفت:کارگروهی یکی از چالش های پیش روی تشکل های اقتصادی است که با فرهنگ سازی می توانند انرا برطرف کنند.
آقا باباگلی نایب رییس اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل اصفهان در این جلسه به تشریح فعالیت این اتحادیه پرداخت و گفت:این اتحادیه در بخش خودرو سبک و سنگین تلاش کرده مسایل و مشکلات صنفی را پیگیری کند.
بهمن پرویزی دبیر کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه با اشاره به خدمات این کمیسیون گفت:ارایه مشاوره های سرمایه گذاری،معرفی بازارهای هدف،حضور در نمایشگاه های سرمایه گذاری با هدف جذب سرمایه گذار از فعالیت این کمیسیون است.
آلبوم تصاویر 4089-6-1397