تاریخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397
کد 2051

در مجمع عمومی انجمن صنایع قیر و بسته بندی فراورده های نفتی استان اصفهان مطرح شد؛

شرکت تعاونی قیر استان با هدف تامین خوراک تولیدکنندگان تشکیل می شود

مجمع عمومی انجمن صنایع قیر و بسته بندی فراورده های نفتی استان اصفهان همراه با برگزاری انتخابات بازرس در تالار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
معماریان رییس هیات مدیره انجمن قیر استان اصفهان در این جلسه گفت:این انجمن طی 5 سال فعالیت خود همواره تلاش کرده که مسایل تولیدکنندگان و توزیع کنندگان قیر و صنایع وابسته را دنبال کند و در این راستا بیش از 120 نامه به ارگان ها   وسازمان های مسوول ارسال کرده است .
 وی مهمترین چالش تولیدکنندگان  قیر استان را تحویل مواد اولیه از سوی پالایشگاه برشمرد و گفت:شرکت تعاونی تولیدکنندگان قیر با هدف تامین خوراک برای اعضای انجمن به زودی تشکیل می شود .
وی تاکید کرد:این شرکت تعاونی می تواند حداقل عرضه قیر استان را بین فعالان این بخش تقسیم کند و زمینه صادرات را نیز فراهم کند.
وی نرخ ارز و افزایش جهش وارانه ی  آن را از دیگر چالش های فعالان بخش قیر برشمرد و گفت:این قبیل نوسانات به بهبود شرایط برای فعالان این صنعت کمک نمی کند .
عباس شیاسی دبیر انجمن قیر استان اصفهان در این جلسه گفت:این انجمن هم از سوی اداره کل رفاه ،کار و امور اجتماعی و هم از سوی اتاق بازرگانی اصفهان مجوز فعالیت دارد .
 در این جلسه سیدابوالفضل خاتون آبادی به عنوان بازرس اصلی و مهرداد کاشانی به عنوان  بازرس علی البدل انتخاب شد.
آلبوم تصاویر 4068-5-1397