تاریخ : پنجشنبه 28 دي 1396
کد 1781

رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران تاكيد كرد

سهل آبادي:واحدهاي بزرگ صنعتي اصفهان را دريابيد

جشن بيست و پنجمين سالروز افتتاح شركت فولاد مباركه با حضور مهدي كرباسيان معاون وزير صنعت،معدن و تجارت،سيد عبدالوهاب سهل آبادي رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران،محسن مهرعليزاده استاندار اصفهان، نمايندگان مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از توليد كنندگان و صنعت گران برگزار شد.
سيد عبدالوهاب سهل آبادي رييس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران در آيين گفت:فولاد مباركه همواره از مديران شايسته اي برخوردار بوده است و نام نيك بزرگاني همچون محمد حسن عرفانيان و محمود اسلاميان همواره با اين مجتمع عظيم صنعتي همراه خواهد بود.
وي افزود:در حال حاضر نيز مدیریت برجسته و علمی جناب آقاي دکتر سبحانی و تیم اجرایی و کارکنان کارآمد شرکت فولاد مبارکه، این شرکت را در صدر شرکت های اقتصادی کشور قرار داده است که باید قدردان زحمات مدیران این شرکت از زمان تاسیس تاکنون بود.
رييس اتاق بازرگاني اصفهان تاكيد كرد:دکتر سبحانی علیرغم مدیریت بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور، ریاست کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی را هم به عهده دارند که علیرغم تصور برخی، ایشان وقت برای حضور در پارلمان بخش خصوصی اختصاص داده اند و اتاق بازرگانی با همراهی مدیرانی همچون ايشان به یک جایگاه قدرتمند تبديل شده است.
وي خطاب به مهدي كرباسيان رييس سازمان ايميدرو افزود: موفقيت هاي متعدد فولاد مباركه مايه مباهات همه ايرانيان و به خصوص مردم اصفهان است اما ما انتظار داريم شركت هاي ديگري مانند ذوب آهن،پتروشيمي و پلي اكريل نيز با توجه و حمايت وزارت صنعت، معدن و تجارت از بحران خارج شده و به دوران طلايي خود بازگردند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به وعده هاي دكتر روحاني در خصوص حل مشكل آب استان اصفهان گفت: مطلع هستيم كه دكتر مهرعليزاده براي اجرايي توافق ها و مصوبات شوراي عالي آب در تلاش هستند اما اميدورام ايشان از خروج آب از استان به هر نحوي جلوگيري كنند.