تاریخ : شنبه 13 آبان 1396
کد 1661

رییس و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کردند:

ضرورت حضور در انتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان/ برگزاری انتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان در پنجم آذر

در نشستی که با حضور فعالان اقتصادی اصفهانی عضو اتاق مشترک ایران و آلمان برگزار شد، بر ضرورت حضور در انتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان در پنجم آذرماه تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، در ابتدای این نشست سید عبدالوهاب سهل آبادی، رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه کشور آلمان از دیر باز از شرکای اصلی تجاری کشور به ویژه در بخش صنعت بوده است بر حضور پررنگ اعضاء اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان در انتخابات هیات رییسه این اتاق مشترک تاکید کرد و گفت: انتخاب افرادی که بتوانند صنعت اصفهان را رونق بخشیده و به توسعه روابط اقتصادی دو کشور بپردازند دستاورد بزرگی برای اصفهان و حیثیت شهر خواهد بود. رییس خانه صنعت و معدن ایران، روابط تجاری و اقتصادی استان اصفهان و کشور آلمان را تاریخی دانست و افزود: کشور آلمان دهه هاست از تعاملات ویژه ای با استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور برخوردار بوده و امروزه نیز اتاق های بازرگانی این کشور یکی از شرکای اصلی تجاری اتاق بازرگانی و صنعت اصفهان هستند که آلمان مقصد  بخش قابل توجهی از صادرات کشور را نیز تشکیل می دهد. وی در ادامه از تحقق اتفاقات مطلوب در حوزه صادرات کشور در آینده نزدیک خبر داد و در این بین حمایت از حضور افراد توانمند و خبره اقتصادی استان در پست هیات رییسه این اتاق مشترک را در رفع مشکلات و تسهیل روند صادرات استان اصفهان به آلمان موثر دانست. سهل آبادی تصریح کرد: با هم افزایی و تعامل با یکدیگر و حضور در مجامعی که منافع استان اصفهان را تامین نماید، می توان اتفاقات خوبی را در اقتصاد استان رقم زد.
 سید رسول رنجبران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان و یکی از نامزدهای « ائتلاف تعامل و پیشرفت » درانتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان نیز ضمن انتقاد از عدم توجه کافی به اتاق های مشترک در کشور، گفت: از آنجا که آلمان کشور توسعه یافته ای است و از گذشته با صنعت و اقتصاد  ایران ارتباط بسیار نزدیکی داشته و همچنین در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به یکی از مهم ترین و بزرگترین شرکای تجاری کشورمان تبدیل شده است، این اتاق مشترک  ابزاری برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور خواهد بود. وی در ادامه از 2600 عضو این اتاق مشترک خواست تا در انتخابات  هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان که پنجم آذرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، حضور فعالانه داشته باشند. رنجبران گروه تعامل و پیشرفت را ائتلافی متشکل از فعالان نخبه و خبره اقتصادی کشور دانست و افزود: این گروه با تدوین برنامه هایی جامع قصد احیاء و توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و آلمان را دارند.
 لازم به ذکر است شش نامزد «ائتلاف تعامل و پیشرفت» شامل مدیران و فعالان اقتصادی ذیل است:
 عباسعلی قصاعی، رییس هیات مدیره صنایع چینی زرین ایران، بوطاق خانبوداغی، رییس هیات مدیره شرکت های ایران ماژین، توان طب ماژین و نسل آینده آریا، سید رسول رنجبران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان وفعال در تولید سنگ های تزیینی، خدمات فنی مهندسی، بازرسی فنی، مشاوره و آموزش ، علی غضنفری سرابی، مدیر شبکه شرکت ایسرا ویژن آگ در ایران و استاد مهمان دانشگاه تهران، سیفعلی غفاری، رییس هیات مدیره شرکت سیمین براق و بهین صنعت تدبیر و کامران رضایی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع و پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران ومدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توف نورد ایران .
 
آلبوم تصاویر b134-8-1396