تاریخ : يکشنبه 25 تير 1396
کد 1465

آيين تکریم و معارفه مدیر كل تامین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد؛

سهل‌آبادی: نگویید اصفهان مدیر ندارد

رئيس كانون كارفرمايان اصفهان گفت: شايسته نيست نرخ بیکاری استان اصفهان از نرخ بيكاري کشور بیشتر باشد.
آیین تودیع و تکریم مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان، صبح امروز (شنبه) با حضور رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ايران،معاونين حقوقی و پارلمانی امور استان های سازمان تامین اجتماعی، نمایندگان مجلس شوراي اسلامي، مديران دستگاه هاي دولتي و جمعی از روسای کانون های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی استان اصفهان برگزار گردید.
سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در این مراسم با اشاره به خدمات و اقدام هاي دادخواه مدير كل سابق تامين اجتماعي اصفهان گفت: در جريان تغيير ايشان شنيديم كه در اصفهان مدیری که بتواندسازمان تامین اجتماعی را اداره کند، وجود ندارد و بايستي از تهران فردي براي مديريت اين مجموعه به اصفهان مامور شود در صورتی که که هرگزاینگونه نيست و اصفهان همواره مركز تربيت مديران ملي و حتي بين المللي بوده است و به عقیده من هرگز نگویید اصفهان مدیر ندارد.
وي تاكيد كرد:مگر امكان دارد جناب آقاي دادخواه با عملکرد مورد رضايت همه بخش ها ، نتوانسته باشد یک مدیر لایق در كنار خود تربیت کند؟ما در اصفهان مدیران خوب و لايقي داریم و اميدواريم حاشيه ها به فرايند انتخاب اين افراد آسيب نرساند.
رئيس كانون كارفرمايان اصفهان خاطر نشان كرد:اصفهان شهري است که علاوه مجموعه‌هاي صنعتی بزرگ کشور، هشت هزار واحد صنعتی، 160 هزار واحد صنفي و بيش از 90 هزار بنگاه اقتصادي و توليدي را در خود جاي داده است و شايسته نيست آماربیکاری استان اصفهان از نرخ بيكاري کشور بیشتر باشد.
سهل آبادي در بخش ديگري از سخنان خود حق‌شناسی را وظیفه هاي اصلی هر انسان مسلمان دانست و افزود: ما فعالان اقتصادي قدردان زحمات آقای دادخواه هستيم، وي با ما همراه و همدل بود و اميدواريم در مسئوليت هاي بعدي همچون اين مسئوليت موفق باشد.
وي انتصاب گورابي به عنوان مدير كل سازمان تامين اجتماعي استان اصفهان را تبريك گفت و از آمادگي بخش خصوصي براي همكاري همه جانبه با وي خبر داد.
عبد الرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی نيز در این آیین با اشاره به ارایه خدمات این سازمان به ۴۲ میلیون بیمه شده در سراسر کشور گفت: تامین و تجهیز ماهیانه ۶ هزار میلیارد تومان جهت پاسخگویی به تعهدات و جلب رضایت مخاطبان و شرکای اجتماعی سازمان فقط در گرو مشارکت و تعامل با ذینفعان سازمان است و این سازمان در پرتو حمایت ها و هدایت های دلسوزان مجلس، دولت و قوه قضاییه امروز روی ریل خدمت خالصانه و صادقانه قرار گرفته است.
وی افزود: امروز سازمان تامین اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت های همه سازمان ها و نهادهای حاکمیتی تلاش دارد بهتر از گذشته خدمات مناسب و گسترده تری را در راستای ماموریت های خود به جامعه و بهره برداران ارایه دهد.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی بل اشاره به تحقق مطالبات اصلی این سازمان در برنامه پنجم توسعه ، گفت: با همکاری مجلس، سازمان تامین اجتماعی از گزند آسیب های سیاسی و جریان های حزبی مصون ماند.
وی ادامه داد: دولت در برنامه پنجم متعهد به پرداخت بخشی از بدهی های خود به سازمان گردید که این یک دستاورد مهم برای دوام و بقای سازمان است.
تاج الدین در ادامه سخنان خود از دادخواه مدیر قبلی اداره کل تامین اجتماعی به پاس خدمات موثر و وفاق و وحدت رویه در انجام امور محوله قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به سوابق کاری و تحصیلی آقای گورابی، شاهد تداوم رضایتمندی ها و نقش افرینی های کارکنان این سازمان باشیم.
علی اصغر دادخواه مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان اصفهان نيز در مراسم تودیع خود گزارش مبسوطي ارائه كرد و گفت: هم اکنون ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان که حدود ۶۵ درصد مردم استان را شامل میشود تحت حمایتهای این سازمان قرار دارند.
وی افزود: ارتباط مستمر با شرکای اجتماعی سازمان و تلاش برای افزایش کمی و کیفی خدمات به مخاطبان همواره سرلوحه اقدامات این اداره کل بوده است.
محمد گورابی، مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان اصفهان در آیین معارفه خود اهمیت آموزش و پژوهش و پاسخگویی به مخاطبان و بیمه شدگان را به عنوان محور برنامه های خود عنوان کرد و گفت: تداوم ارتباط سازنده با تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعامل با مدیران استان جهت پیشبرد اهداف سازمان از اولویت های کاری من است.
آلبوم تصاویر Baz-3003-4-1396