تاریخ : شنبه 16 ارديبهشت 1396
کد 1368

در دیدار نماینده مرکز تجاری فرانسه با نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان ؛ همکاری نزدیک مرکز تجاری فرانسه با اتاق بازرگانی اصفهان/هیات تجاری بند پایه فرانسوی خردادماه به اصفهان می‌آید

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار برقراری روابط نزدیک تجاری و سرمایه‌گذاری مرکز تجاری فرانسه و اتاق بازرگانی اصفهان شد.
نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار برقراری روابط نزدیک تجاری و سرمایه‌گذاری مرکز تجاری فرانسه و اتاق بازرگانی اصفهان شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،مصطفی رناسی در دیدار با نماینده مرکز تجاری فرانسه در ایران گردشگری را یکی از بخش‌های مهم اقتصادی اصفهان برشمرد و گفت:استان اصفهان از سرمایه‌گذاران فرانسوی درزمینهٔ هتل‌سازی و ساخت مراکز اقامتی استقبال می‌کند.
رناسی به سرمایه‌گذاری شرکت ونسی فرانسه در طرح توسعه فرودگاه اصفهان اشاره کرد و گفت:سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اقتصادی استان می‌تواند زمینه همکاری اصفهان و فرانسه را تقویت سازد.
وی با اشاره به سفر هیات های تجاری اتاق بازرگانی اصفهان به  فرانسه گفت:استان اصفهان می‌تواند در بخش‌های کشاورزی ،صنعتی و خدمات گردشگری همکاری نزدیکی با فرانسه داشته باشد.
کاترین  دورگنس   catherine.dorgnac نماینده مرکز تجاری فرانسه در خاورمیانه  در این جلسه گفت:بیش از 40 هزار شرکت فرانسوی  اهم از ایرباس،توتال ،رنو ،پژو و غیره در این مرکز عضویت دارند و به‌صورت کاملا مستقل از دولت فعالیت می‌کند.
وی ارایه خدمات فنی و مهندسی در ساخت جاده ،مترو، راه‌آهن ،برق و الکترونیک را  از ظرفیت‌های همکاری مرکز تجاری فرانسه برشمرد و گفت:ایران  یکی از کشورهای مهم موردتوجه این مرکز است.
وی خواستار معرفی نیازها و توانمندهای واحدهای تولیدی استان اصفهان شد و گفت:مرکز تجاری فرانسه در ایران می‌تواند زمینه تامین نیازهای این واحدها را فراهم سازد.
وی از اعزام دو هیات تجاری بلندپایه فرانسوی طی خرداد و تیر به اصفهان خبر داد و گفت:در این هیات مدیران شرکت‌های بزرگ فرانسوی به اصفهان سفر می‌کنند.
 علی نادری مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:در سند آمایش سرزمین اصفهان صنعت پیشنهادی گردشگری است و شرکت‌های فرانسوی می‌تواند در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.
وی اصفهان را مرکز توریسم ایران برشمرد و گفت:راه‌اندازی خط هوایی مستقیم پاریس – اصفهان، همکاری آژانس‌های گردشگری دو طرف و تبادل دانشجو بین اصفهان و پاریس می‌تواند به نزدیک شدن روابط اقتصادی دو طرف کمک کند.
وی اصفهان را بزرگ‌ترین تولیدکننده سنگ‌های تزیینی خاورمیانه معرفی کرد و گفت:پاریس و اصفهان می‌توانند در زمینه مصالح ساختمانی ،محصولات کشاورزی و کالاهای صنعتی  همکاری نزدیکی داشته باشند.

 
آلبوم تصاویر 3022-2-1396