تاریخ : پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396
کد 1349

با حضور هیات تجاری برلین آلمان در اتاق بازرگانی اصفهان همکاری اصفهان و برلین در بخش پزشکی و دارویی تقویت می‌شود

هیات تجاری برلین آلمان در بخش‌های پزشکی،دارویی و خدمات بهداشتی با عضو رییسه اتاق بازرگانی اصفهان با هدف توسعه همکاری‌های دو طرف دیدار و گفتگو کردند.
هیات تجاری برلین  آلمان در بخش‌های پزشکی،دارویی و خدمات بهداشتی با عضو  رییسه اتاق بازرگانی اصفهان با هدف توسعه همکاری‌های دو طرف دیدار  و گفتگو کردند.
 به گزارش  روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،قاسم علی جباری عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار  گفت: استان اصفهان در بخش‌های صنعتی ،کشاورزی و پزشکی یکی از استان‌های پیشروست که می‌تواند با برلین روابط نزدیکی تجاری  و سرمایه‌گذاری برقرار کند.
وی اضافه کرد:اصفهان با داشتن مراکز آموزش پزشکی ،واحدهای تولیدی دارویی و لوازم پزشکی ایران می‌تواند زمینه همکاری‌های چندبخشی ایران و آلمان را فراهم سازد.
جباری با انتقاد از کاهش مراودات تجاری ایران و آلمان گفت: آلمان به‌عنوان مهم‌ترین شریک تجاری ایران در یک دهه اخیر بوده ولی به دلیل تحریم‌های اقتصادی روابط تجاری به حداقل رسید.
گرت اشمیتر (Gerrit Schmitter )  رییس هیات تجاری آلمان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های استان اصفهان درزمینهٔ های مختلف گفت:هیات تجاری برلین متشکل از تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی ،تدارکات و لجستیک دارویی،تکنولوژی وکیوم ،اندازه گیری اپتیک ،آنالیز ذرات و لوازم پزشکی  است که خواستار بررسی شرایط همکاری تجاری با ایران به‌ویژه استان اصفهان است .
وی اضافه کرد:محدودیتی در  روابط تجاری با ایران نیست و شرکت‌های آلمانی آماده برقراری ارتباط با همتایان ایران هستند.  
در پایان این دیدار نمایندگان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان  و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی استان اصفهان به مذاکره با شرکت‌های آلمانی پرداختند.
 
 
عکسی برای این آلبوم ثبت نشده است.