تاریخ : چهارشنبه 30 فروردين 1396
کد 1336

رییس انجمن صنعت پخش استان اصفهان : 80 درصد توزیع مواد غذایی و دارویی از طریق شرکت‌های پخش استان انجام می‌شود

رییس انجمن صنعت پخش استان اصفهان گفت: 80 درصد توزیع مواد غذایی و دارویی از طریق شرکت‌های پخش انجام می‌شود.
رییس انجمن صنعت پخش استان اصفهان گفت: 80 درصد توزیع  مواد غذایی و دارویی از طریق شرکت‌های پخش انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ، حسین همتی نژاد در دیدار نوروزی اعضای انجمن صنعت استان اصفهان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: انجمن صنعت پخش یکی از تشکل‌های ملی و ثبت‌شده در اتاق بازرگانی ایران است  که توانسته با سازمان‌دهی انجمن‌های پخش مسایل و مشکلات این بخش را دنبال کند.
وی از عضویت 170 شرکت پخش استان در انجمن خبر داد و گفت:عمده فعالیت این شرکت‌ها   پخش مواد غذایی ،دارویی ،بهداشتی و آرایشی ،پوشاک،لوازم‌خانگی و غیره است  و تلاش شده که شرکت‌های توزیع‌کننده قطعات خودرو و لوازم عضو انجمن شوند.
محمود ابراهیمی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان در این مراسم با برشمردن نقش مهم و موثر شرکت‌های پخش در استان گفت:تامین نیاز غذایی و دارویی مردم یکی از مهم‌ترین رسالت انجمن‌های پخش است که به‌خوبی در استان دنبال می‌شود .
وی با اشاره به طرح سلامت ایرانیان دولت یازدهم گفت:تامین داروی موردنیاز بیماران و پایین آمدن هزینه‌های  درمان یکی از دستاوردهای قابل‌تقدیر دولت بوده است .
قضاوی  رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان در این جلسه خواستار وضع قانون برای این تشکل از سوی مجلس شد و گفت:صنعت پخش یکی از مهم‌ترین حلقه‌های اقتصادی است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان ایفا کند.
 
 مجیری معاون توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ،قضاوی، رئیس اداره بازرگانی داخلی،اکبری رییس  اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی،دکتر صادقیان رییس  انجمن داروسازان و عضو شورای شهر ،رضا امینی  رئیس شورای شهر ، رسول جهانگیری  رییس اتاق اصناف و  عضو شورای شهر و دکتر  حریری  معاون  پشتیبانی مالی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، رفیعی  مدیرکل بهداشت محیط استان اصفهان  در این نشست حضور داشتند

 
آلبوم تصاویر 3008-1-1396