تاریخ : جمعه 25 فروردين 1396
کد 1329

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با استاندار اودسن فرانسه: تعمیق روابط اقتصادی و فرهنگی اصفهان و پاریس با رونق صنعت گردشگری

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:اصفهان و پاریس می توانند در زمینه گردشگری همکاری نزدیکی داشته باشند و زمینه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری را برای سرمایه گذاران و بازرگانان فراهم سازد.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:اصفهان و پاریس می توانند در زمینه گردشگری همکاری نزدیکی داشته باشند  و زمینه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری را برای سرمایه گذاران و بازرگانان فراهم سازد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،سید عبدالوهاب سهل آبادی در دیدار با استاندار اودسن  فرانسه در  ایران و هیات همراه تصریح کرد: اصفهان به عنوان یک شهر تاریخی و توریستی خواستار  استفاده از تجارب موفق و ارزنده پاریس در صنعت گردشگری است .
وی با اشاره به  مراودات بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان با سایر اتاق های بازرگانی گفت:اتاق بازرگانی اصفهان و پاریس می توانند زمینه های همکاری دو طرف را مشخص و با برگزاری نمایشگاه های تخصصی و اعزام هیات های تجاری روابط اقتصادی  را تعمیق بخشند.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد:ایران یکی از بهترین قوانین سرمایه گذاری دنیا را دارد و شرایط خوبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی  فراهم ساخته است .
 پارتیک دوژیان (  PATRIC Devedjin)استاندار اودسن فرانسه در این دیدار گفت:پاریس می تواند با اصفهان در بخش های مختلف اقتصادی و فرهنگی روابط تنگاتنگی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی پاریس قدیمی ترین اتاق بازرگانی است، افزود:سابقه روابط اقتصادی و فرهنگی فرانسه با ایران بیش از 500 سال است و این سابقه پشتوانه خوبی برای روابط امروز  بین دو کشور است.
وی همچنین از آمادگی برگزاری نمایشگاه تاریخی دوران صفویه در ورسای فرانسه خبر داد و گفت:این گونه نمایشگاه ها می تواند روابط دو کشور ایران و پارس را تعمیق بخشد.
وی اضافه کرد:فرانسه با ایران در زمان لویی چهاردم و شاه‌عباس صفوی روابط بسیار خوبی با ایران در زمینه‌های سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی داشتند و صنعت گردشگری دو کشور می‌تواند این روابط را احیا کند.
وی افزود:ایران به‌عنوان قوی‌ترین کشور منطقه خاورمیانه  و فرانسه به‌عنوان مهم‌ترین قدرت مرکز اروپا می‌توانند در صلح خاورمیانه نقش مهمی ایفا کنند.
وی گردشگری را عامل مهم در ترویج صلح و دوستی مردم ایران  و فرانسه برشمرد و گفت:آشنایی مردم با فرهنگ و تمدن دو کشور می‌تواند روابط اقتصادی دو طرف را  نیز تقویت سازد.
 
 
 
آلبوم تصاویر 3001-1-1396