تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1395
کد 1317

رییس شرکت MC group در ملاقات با تیم اعزامی به نمایشگاه گردشگری برلین؛ اصفهان مرکز توریست و فرهنگ ایران است

مدیر عامل شرکت MC group با رییس اتاق بازرگانی اصفهان و هیأت اعزامي به نمايشگاه گردشگري برلین ديدار و گفتگو كرد.
مدیر عامل شرکت MC group با رییس اتاق بازرگانی اصفهان و هیأت اعزامي به نمايشگاه گردشگري برلین ديدار و گفتگو كرد.
وي در اين ديدار با اشاره به ظرفيت هاي گردشگري ايران گفت:به نظر مي رسد بخش هاي دولتي و خصوصي ايران مصمم هستند که در صنعت توریسم سرمایه گذاری بیشتری انجام گيرد و گروه ما آماده تا  ارتباط بين فعالان اقتصادي ايراني را با سرمایه گذاران كشورهاي ديگر ایجاد کنیم.
وی با اشاره به شرایط کشورهای خلیج فارس اظهار داشت: نکتۀ مهمی که نباید فراموش کرد این است که امروز همۀ کشورهای خلیج فارس در حال تلاش برای جذب گردشگر هستند اما هیچ کدام شرایط ایران را ندارند و شما می تواند از این موقعیت ممتاز به نحو مطلوب بهره برداری کنيد.
وی افزود: گروه مابا دارا بودن ٨٠ شعبه درسراسر جهان مي تواند برای جذب توریسم به ایران و اصفهان از نقاط دنيا اقدام نمايد.
وی گفت: وقتي مي خواهيم در يك باغ گل بکاریم ابتدا بایستی زمین مناسب برای اين كار آماده شود، بنابراين براي رونق گردشگري بايد بسته مناسب برای پذیرش گردشگران جدید فراهم گردد.
در اين ديدار رییس اتاق بازرگانی اصفهان نيز ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار گفت:آن دسته از مردم دنیا که اهل دانش و مطالعه هستند اصفهان را به خوبی میشناسند ،مبادلات تجاری و صنعتی بین اصفهان و اروپا به صدها سال پیش بر می گردد و بسياري از شخصیت های بزرگ سیاسی و اقتصادی  دنيابه اصفهان سفركرده اند و اين شهر را شهری تحسین برانگیز و خارق العاده توصیف می کنند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تبلیغات منفی علیه كشور ما طی سال های اخیر صورت پذیرفته و حتی برخی تلاش کردند ایران را کشوری جنگ طلب معرفی کنند اما امروز همۀ مردم دنیا می دانند که اینگونه نیست.
وی با اشاره به سفر بیش از یکصد هیأت خارجی تجاری و سياسي بعد از برجام به ایران و اصفهان ، افزود:   
همۀ این هیأت ها پتانسیل های اصفهان را خاص و ویژه بر شمرده اند و اگر امروز اینجا هستیم به این دلیل است که مصمم هستيم فرصت های از دست رفته سال های گذشته در توسعۀ صنعت گردشگری را جبران کنیم .