تاریخ : دوشنبه 21 اسفند 1402
کد 7346

دخل‌ و خرج پارلمان بخش خصوصی بررسی شد

تدوین بودجه اتاق بازرگانی با توجه به اهداف بخش خصوصی

دوازدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در محل حوزه ریاست برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، در این نشست امیر کشانی، رئیس اتاق اظهار کرد: جلسات فشرده زیادی به منظور بررسی بودجه اتاق بازرگانی با حضور مسئولان و مدیران بخش‌های مختلف اتاق برگزار و پس از آن در جلساتی چند ساعته در هیات رئیسه اتاق، بودجه به طور دقیق بررسی و چکش‌کاری شد.
 وی ادامه داد: برنامه‌ها و اهداف اتاق در این دوره کاملاً مشخص و برنامه‌ریزی شده است و با جدیت به دنبال تحقق وعده‌های انتخاباتی هستیم. تلاش شد بودجه منطقی و مناسبی جهت پیشبرد اهداف بخش خصوصی و خدمت به اعضا به بخش‌های مختلف اختصاص داده شود و بهره‌وری در سیستم افزایش یابد. سیاست‌گذاران اتاق تلاش دارند به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنند و مجریان نیز موظف هستند مطابق نظر سیاست‌گذاران حرکت کنند.
 
محمد یاسر طیب نیا، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: بودجه هر سازمان یا ارگانی باید به شکل مناسبی تدوین تا نتایج دلخواه به دست بیاید، افزایش حقوق‌ها نیز بر مبنای قانون تعریف شود، درصورتی‌که همه امور بر اساس قانون تدوین بشود، می‌تواند پاسخگوی نیازها نیز باشد.
 
در ادامه علی صفر نورالله، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: در بودجه‌نویسی اتاق بر موارد مختلفی توجه شد و تلاش بر این بود که بتوان بهترین شرایط را رقم زد، مواردی برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده و تلاش داریم شرایط مناسبی رقم بزنیم.
 
در ادامه این نشست، اعضای هیات نمایندگان در خصوص کلیات و جزئیات بودجه اتاق در سال ۱۴۰۳ به تبادل نظر پرداختند.
 دراین‌خصوص مقرر گردید در راستای حمایت قضایی از احیای زاینده‌رود، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در سرفصل مربوطه لحاظ و تصویب گردد. همچنین مجموع پروژه‌های پیشنهادی در بودجه ۱۴۰۳ در قابل یک سرفصل مجموعاً ۵۰۰ میلیارد ریال تصویب و مقرر شد پروژه‌ها به صورت موردی پیشنهاد و تصویب گردد.
 جزئیات و کلیات بودجه ۱۴۰۳ مطرح و با رعایت شروط فوق به شرح ذیل به تصویب رسید که مدیر واحد امور مالی نسبت به بررسی مجدد منابع درآمدی اقدام و در صورت وجود ناترازی نسبت به کاهش یکسان از همه سرفصل‌ها تا تراز شدن بودجه اقدام نماید.
 
 
آلبوم تصاویر دوازدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان