تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1402
کد 7330

جشن تأسیس ۱۱ شرکت دانش‌بنیان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

جایگاه ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در پارلمان بخش خصوصی

رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان گفت: چهارمین آیین تأسیس ۱۱ شرکت دانش‌بنیان عضو انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، فرید نجات‌بخش، رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان اظهار کرد: سال جاری در جلسه هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان تصمیم گرفته شد که ماهانه متناسب با سال تأسیس هر شرکت دانش‌بنیان از آنها تجلیل به عمل آید.
 وی افزود: هدف از این اقدام علاوه بر تجلیل و نکوداشت آن شرکت، معرفی فعالیت اقتصادی آنان برای شناخت بیشتر و همکاری سایر شرکت‌ها بود.
 رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان با اشاره به اینکه این نشست با دعوت حدود ۲۰۰ شرکت همراه بود، تصریح کرد: در چهارمین مراسم نکوداشت شرکت‌های دانش‌بنیان از حدود ۱۱ شرکت دانش‌بنیان تقدیر به عمل آمد.
 وی ادامه داد: پیش از این در مراسم جشنی از شرکت‌های فعال در زمینه خدمات پارک‌های علم و فناوری تقدیر به عمل آمد.
 نجات‌بخش در این مراسم به معرفی «خیریه صدیقین» پرداخت و گفت: این مؤسسه خیریه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود با مأموریت توانمندسازی خانواده‌های زن سرپرست در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، جسمی و روانی در سال ۱۳۹۱ در اصفهان تأسیس و آغاز به فعالیت کرد.
 رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان اضافه کرد: واحد مددکاری، توانمندسازی، کارگاه خیاطی پیراتن، مجموعه غذایی مهربانو، واحد استند تسلیت صدیقین و واحد حمایتی از جمله خدمات این خیریه است.
 در این جشن نکوداشت، فعالیت ۱۱ شرکت منتخب به‌صورت کلیپ نمایش داده شد و در پایان مراسم از مدیران عامل این شرکت‌ها تقدیر به عمل آمد.
 گفتنی است؛ یکی از مسائل شرکت‌های انجمن دانش‌بنیان آشنایی با سیستم حفاظتی و دیگری آشنایی با سامانه جامع مودیان مالیاتی بود که توسط کارشناس امور مالیاتی و دارایی آموزش سامانه مودیان مالیاتی ارائه شد.
 
آلبوم تصاویر جشن تأسیس ۱۱ شرکت دانش‌بنیان