تاریخ : يکشنبه 29 بهمن 1402
کد 7297

بازدید رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از نمایشگاه تجهیزات پزشکی

اصفهان تا چند سال آینده به قطب صنعت نمایشگاهی تبدیل می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از شانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی اصفهان بازدید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی، رئیس اتاق در حاشیه این بازدید عنوان کرد: امروز بازدیدی از نمایشگاه تجهیزات پزشکی داشتیم، نمایشگاه بسیار خوبی بود و فرصت مناسبی برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان اصفهان و همچنین سراسر کشور فراهم شد که بتوانند محصولات خود را در معرض دید و نمایش بگذارند.
  وی ادامه داد: ارائه این حجم از محصولات خوب و با کیفیت ایرانی نقطه قوت این نمایشگاه بود، ولی باید سعی و تلاش بیشتری داشت تا بتوان این شرکت‌ها و تولیدکنندگان را به بازارهای بین‌المللی مرتبط کرد. شرکت نمایشگاه‌ها و بخش بین‌الملل آن باید به این موضوع نیز نگاه ویژه داشته باشند تا زحمات جوانان ایرانی برای تولید محصولات خوب و با کیفیت در بازارهای جهانی نیز دیده شود و از سراسر دنیا در نمایشگاه اصفهان حاضر شوند، این نمایشگاه در فضای خوب و با بهترین شرایط برگزار شد و باید به این موضوع توجه داشت.
  رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد: زیرساخت‌های نمایشگاه مناسب است، نمایشگاه اصفهان یکی از بهترین‌ها در سراسر کشور است و تیم مدیریتی و تمامی عوامل نیز در تلاش هستند تا نمایشگاه‌ها با بالاترین کیفیت برگزار شوند. این نمایشگاه در منطقه خود نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد و خوشبختانه طرح‌های توسعه نمایشگاه نیز در حال پیگیری است که جای خرسندی دارد، همه تلاش داریم اصفهان به قطب بزرگ صنعت نمایشگاهی تبدیل شود و فکر می‌کنم با این روند پیشرفت در سه تا چهار سال آینده این اتفاق رخ خواهد داد. در برگزاری نمایشگاه‌ها باید نگاهمان را از یک نمایشگاه و غرفه تغییر دهیم و به رویداد بزرگ نمایشگاهی فکر کنیم که موضوعات مختلفی همچون دوره‌های آموزشی، حضور افراد مؤثر از سراسر دنیا در نمایشگاه‌های تخصصی و رویدادهای مرتبط را شامل می‌شود.
 شایان‌ذکر است، شانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی اصفهان (MEDIFAIR2024)  24 لغایت ۲۷ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار شد. در این نمایشگاه، تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، vps، تثبیت‌کننده‌های ولتاژ، تولیدات معاینه‌ای و تشخیصی، آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، محصولات بیمارستان (گازهای طبی، ساپورت‌های ارتوپدی بالش‌های طبی، حوله زیبایی و...) تجهیزات ارتوپدی، تحقیقاتی و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی، تجهیزات اتاق عمل، مواد دندانپزشکی، تجهیزات فیزیوتراپی و طب سوزنی، مانیتورهای علائم حیاتی و... حضور داشتند.
 
آلبوم تصاویر بازدید رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از نمایشگاه تجهیزات پزشکی