تاریخ : يکشنبه 8 فروردين 1395
کد 675

با ارسال نامه به زبان فارسی از سوی وزارت اقتصاد ایالت بادن ورتمبرگ به اتاق اصفهان؛ تاکید بر توسعه روابط اقتصادی ایالت بادن ورتمبرگ آلمان و استان اصفهان

وزارت اقتصاد ایالت بادن ورتمبرگ آلمان با ارسال نامه و صورت جلسه نشست مشترک وزارت اقتصاد و دارایی ایالت بادن ورتمبرگ و هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان، خواستار توسعه روابط اقتصادی بین ایالت بادن و استان اصفهان شد.

وزارت اقتصاد ایالت بادن ورتمبرگ آلمان با ارسال نامه و صورت جلسه نشست مشترک وزارت اقتصاد و دارایی ایالت بادن ورتمبرگ  و هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان، خواستار توسعه روابط اقتصادی بین ایالت بادن و استان اصفهان  شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،در این نامه که به زبان فارسی نگاشته شده،با اشاره به سفر هیات بلند پایه اتاق بازرگانی اصفهان به این ایالت  و دیدار و گفتگو با فعالان اقتصادی در شهر اشتوتگارت، فورزهایم و فرایبرگ آمده است :این دیدار ها گام مهمی در جهت رونق دادن مجدد همکاریهای اقتصادی دیرینه دو کشور آلمان و ایران به شمار می آید.

در این نامه اشاره شده است:روابط ایجاد شده بین اتاق های بازرگانی اصفهان و فورزهایم ، فرایبورگ و   صنایع  منطقه نوردشوارسوالد (Nordschwarzwald) )  و زودلیشراوبرراین (Sudlicher Oberrhein )     و همچنین دیدار با مسوولین اشتوتگارت بسیار سازنده  و مفید بوده است .

در ادامه این نامه آمده است:ایالت بادن ورتمبرگ تمایل وافر دارد که همکاریهای نزدیک اقتصادی با استان اصفهان داشته باشد .

گفتنی است که هیات تجاری اتاق بازرگانی اصفهان آذر ماه سال گذشته با سفر به آلمان از نزدیک با فعالان اقتصادی ایالت بادن ورتمبرگ دیدار و گفتگو داشت.همچنین تاکنون  رییس اتاق بازرگانی فورزهایم سه بار با هدف بررسی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری به اصفهان سفر کرده  است.امضای تفاهم نامه ی همکاری اتاق های بازرگانی اصفهان و فورزهایم  آلمان از نتایح این سفر قابل ذکر است .

متن کامل نامه ارسالی از سوی وزارت اقتصاد و دارایی ایالت بادن ورتمبرگ به پیوست خبر آمده است.


آلبوم تصاویر ایالت بادن ورتمبرگ-1-95