تاریخ : پنجشنبه 13 اسفند 1394
کد 656

نشریه داخلی دبیرخانه مشترک کمیسون ها و تشکلهای اقتصادی( طرح نو) رونمایی شد

دومین جلسه صبحانه کاری دبیرخانه مشترک کمیسیون ها و تشکلهای اقتصادی با حضور دبیر کل اتاق بازرگانی و دبیران کمیسیون ها تشکیل شد

دومین جلسه صبحانه کاری دبیرخانه مشترک کمیسیون ها و تشکلهای اقتصادی با حضور  دبیر کل اتاق بازرگانی و  دبیران کمیسیون ها تشکیل شد

«محمد گوهریان» دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان  در این جلسه بر اهمیت هدفمند بودن و توجه به ثمربخش بودن جلسات کمیسیون ها و کمیته ها تأکید کرد.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود بخش اداری اتاق در تَله ساختاری گرفتار نشده و با تأکید به خلاقیت­ بایستی همگرایی و همکاریها افزایش یابد تا تجربه بخش خصوصی با موفقیت همراه شود .

«حمیدرضا امیدان» مدیر دبیرخانه مشترک کمیسیون ها و تشکل­های اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های این دبیرخانه گفت: کمیسیون ها عملاً نقش مهم و تپنده­ای در فعالیت های اتاق دارند. وی همچنین با اشاره به ساختار دبیرخانه به ثمربخشی فعالیت­ها و چابکی سیستمی با در نظرگرفتن فرهنگ سازمانی و صرفه جوئی تأکید کرد.

در پایان جلسه نشریه داخلی دبیرخانه مشترک کمیسیون ها و تشکلهای اقتصادی با عنوان« طرح نو» توسط دبیرکل اتاق بازرگانی رونمایی شد.اولین نسخه آن برای مخاطبین که شامل رئیس اتاق، دبیرکل، قائم مقام دبیرکل، دبیران کمیسیون های تخصصی و همکاران دبیرخانه مشترک کمیسیون­هاست،ارسال گردید.


آلبوم تصاویر نشریه کمیسیون ها-12-94