تاریخ : دوشنبه 10 اسفند 1394
کد 652

در دیدار مسوولین بانک قرض الحسنه مهر ایران با رییس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛واحدهای تولیدی به تسهیلات بانکی با نرخ متعادل نیاز دارند

رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار ارایه خدمات مالی ویژه برای واحدهای تولیدی استان شد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار ارایه خدمات مالی ویژه برای واحدهای تولیدی استان شد و گفت:یکی از مهمترین چالش فعالان اقتصادی تامین مالی است  و بانکها با ارایه خدمات با نرخ متعال می توانند نقش مهمی در  رونق فضای کسب و کار داشته باشند.

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»در دیدار مسوولین بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد:تامین مالی واحدهای تولیدی و چرخش نقدینگی در جامعه می تواند علاوه بر بهبود فضای کسب و کار،نرخ بیکاری را نیز در جامعه کاهش می دهد.    

وی کارگران را همانند فرزندان کارآفرینان و کارفرمایان برشمرد و گفت: کارفرمایان آماده افتتاح حساب در این بانک مهر برای دریافت تسهیلات قرص الحسنه برای کارکنانشان هستند.

«توکلی» مدیر امور استان های بانک مهر ایران در این جلسه از آمادگی این بانک برای راه اندازی صندوق های الکترونیکی (پاز) و همچنین دستگاه خودپرداز در واحدهای تولیدی استان خبر داد.

«پرتوافکنان»عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در  این دیدار گفت:واحدهای تولیدی می توانند با افتتاح حساب برای کارگران خود در این بانک ، زمینه دریافت تسهیلات بانکی تا سقف 15 میلیون نفر برای کارگران فراهم سازند.  

 «مصطفی رناسی»نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار خواستار ارایه تسهیلات با نرخ  قرض الحسنه برای واحدهای تولیدی شدو گفت:تسهیلات بانکی  با نرخ 28 درصد نمی تواند برای یک واحد تولیدی اثربخش باشد.

«قاسم علی جباری»عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار خواستار همکاری بیشتر بانکها با فعالان اقتصادی شد و گفت:اغلب فعالان اقتصادی بدهکار بانکها هستند و بنگاهی بدون بدهی به ندرت وجود دارد.  


آلبوم تصاویر قرض الحسنه-12-94