تاریخ : دوشنبه 3 اسفند 1394
کد 635

اتاق بازرگانی اصفهان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کرد

با حضور رییس و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان تفاهم نامه همکاری مشترک بین این دو بخش به امضا رسید.

با حضور رییس و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان تفاهم نامه همکاری مشترک بین این دو بخش به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:مهمترین نقش اتاقهای بازرگانی در کشورهای توسعه یافته آموزش به فعالان اقتصادی است و همکاری اتاق بازرگانی با دانشگاها از رویکرد های مهم این دوره هیات نمایندگان اتاق است .

وی تصریح کرد:ایجاد دفتر نمایندگی اتاق در دانشگاه آزاد می تواند روابط این دو بخش را تنظیم و هماهنگ سازد.

سهل آبادی تاکید کرد:نباید تفاهم نامه همکاری فقط برای عکس گرفتن و آویختن بر روی  دیوار باشد بلکه بایستی بستری برای  فعالیت های اجرایی فراهم سازد.

سهل آبادی ارتباط صنعت و دانشگاه را حلقه مفقوده اقتصاد کشور دانست و گفت:بیش از دو دهه است که این موضوع در فضای اقتصادی مطرح است ولی وارد مرحله اجرایی نشده است .

«احمدعلی فروغی»رییس دانشگاه آزاد اصفهان با اشاره به اینکه این دانشگاه در طول فعالیت 28 ساله خود توانسته به عنوان دانشگاه مرجع شناخته شود ،گفت:این دانشگاه در بخش کشاورزی،صنایع غذایی ،دندانپزشکی و سایر رشته ها   توانسته در بین دانشگاه های آزاد و دولتی جایگاه برتری داشته باشد .

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با اتاق بازرگانی گفت:اجرای پروژه ای تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز تا مرحله تبیین دانش فنی ،ترببیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره های آموزشی ،ارایه سمینارها ،دوره ای تخخصی و کارگاههای آموزشی ،تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی در مقطع  کارشناسی ارشد و دکترا از جمله موضوعات این تفاهم نامه است 

«امیر کشانی»رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت:این کمیسیون تلاش می کند که با مراکز دانشگاهی استان همکاری نزدیکی در بخش های مختلف برقرار کند.

وی ایجاد زمینه برای برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی برای فعالان اقتصادی را از جمله موارد مهم تفاهم نامه برشمرد و گفت:ادامه تحصیل اعضای اتاق در رشته های کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین استفاده از آزمایشگاه های تخصصی و کتابخانه دانشگاه از دیگر موضوعات مهم تفاهم نامه همکاری است .  

 


آلبوم تصاویر تفاهم نامه آزاد اصفهان-12-94