تاریخ : پنجشنبه 13 بهمن 1401
کد 6202

با استقبال گسترده روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی، در کارگاه انتقال تجربه در مورد برندینگ تأکید شد؛

با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد ساختار و سازمان درست می‌توان با اصفهان‌ستیزی مقابله کرد

باشگاه روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان اقدام به برگزاری کارگاه انتقال تجربه و گفتگو در مورد برندینگ نمود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان در این همایش با بیان اینکه ارتقاء چشمگیر شاخص محیط کسب و کار در دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان، نشاندهنده نتیجه مثبت تعامل نخبگان، خبرگان، اهالی علم و عاشقان کشور و اصفهان است افزود: ارتقاء این شاخص نشان داد تحول در اصفهان با یک دست ممکن نبوده و از طریق هم‌عهدی استاندار، کارآفرینان، نخبگان، روسای دستگاه‌های اجرایی، کارفرمایان، کارگران و تک تک آحاد جامعه و با امیدآفرینی میان مردم و ترسیم درست آینده همچنین تکیه بر نقاط قوت یکدیگر میسر است.
مسعود گلشیرازی در ادامه گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته با تزریق ناامیدی در جامعه با یک اصفهان‌ستیزی درون استان مواجه شدیم که امروز با برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد ساختار و سازمان درست می‌توان با این جو مقابله کرد که نقش مدیران روابط عمومی شرکت‌های بزرگ و کوچک استان در این مسیر بسیار اهمیت دارد.
وی خطاب به مدیران روابط عمومی گفت: امیدآفرینی کنید، به مفاخر استان افتخار نمایید و با تبدیل انرژی خود به سینرژی، مطالبه‌گران معقول، همراهان منسجم و همکاران با اراده باشیم.
رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان تشکیل باشگاه روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی و استقبال از این باشگاه را نویدبخش این نکته دانست که در کنار هم می‌توان اتفاقات مطلوبی را در اقتصاد استان رقم زد و سر تعظیم در مقابل مفاخر اصفهان فرود آورده و به آنها ادای دِین نمود.
گلشیرازی تاکید کرد: در دنیای کنونی اصفهان‌ستیزی و بدگویی درباره سرمایه‌های اجتماعی، علمی و کارآفرینان خوشنام جایگاهی نداشته و مردم بر این موضوع واقف هستند.
وی مدیران روابط عمومی بنگاه‌های اقتصادی را پیغام‌آور امید جهت رقم زدن آینده روشن اصفهان دانست و تصریح کرد: اتاق بازرگانی دوره نهم با شاخص‌گرایی، ایجاد ساختار و سازمان درست و همراهی و تعامل دستگاه‌های دولتی توانست خدمات ارایه شده به فعالان اقتصادی را به 52 خدمات ارتقا دهد و برای کلیه نقش‌آفرینان در آینده اقتصاد اصفهان مطابق سن آنها برنامه‌هایی طراحی و اجرا نمود.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان افزود: این خدمات باید عمق یافته تا با تعامل و نقش‌آفرینی عقلا، خبرگان و نخبگان در کنار یکدیگر اقتصادی شکوفا داشته باشیم.
در ادامه این همایش رضا گنجوی متخصص برندینگ و حسین طاهری مدرس حوزه توسعه کسب و کار به بیان مطالبی در خصوص برندسازی در دوران بحران و نقش روابط عمومی در آن و قدرت برند پرداختند.
آلبوم تصاویر کارگاه انتقال تجربه و گفتگو در مورد برندینگ