تاریخ : دوشنبه 12 بهمن 1394
کد 590

در یازدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق اصفهان مطرح شد؛تشکیل هیات سه نفره اتاق اصفهان برای بررسی مسایل و مشکلات شهرکهای صنعتی کشور

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تفویض اتاق ایران در بررسی مشکلات شهرک های صنعتی کشور به اتاق اصفهان گفت:در این راستا هیات سه نفره از اعضای هیات نمایندگان اتاق اصفهان برای بررسی مسایل و مشکلات شهرکهای صنعتی انتخاب شدند .

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تفویض اتاق ایران در بررسی مشکلات شهرک های صنعتی کشور به اتاق اصفهان گفت:در این راستا هیات سه نفره از اعضای هیات نمایندگان اتاق اصفهان برای بررسی مسایل و مشکلات شهرکهای صنعتی انتخاب شدند .

 به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«سید عبدالوهاب سهل آبادی» در یازدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:واحدهای صنعتی در بخش های مختلف با مسایل و مشکلات متعددی روبرو هستند و اتاق های بازرگانی می توانند علاوه بر رصد این مشکلات راهکارهایی اجرایی را به تصمیم سازان و تصمیم گیران اقتصادی کشور ارایه کنند.

سهل آبادی از آمادگی اتاق بازرگانی اصفهان برای تقویت صادرات استان به روسیه خبر داد  و گفت:دو کمیسیون تجارت و حمایت  از سرمایه گذاری برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت توسعه صادرات به روسیه را بررسی خواهند کرد .

وی اضافه کرد:اتاق می تواند با راه اندازی دفتر در روسیه به شرکت های اقتصادی استان خدمات ارایه کند.  

«مصطفی رناسی»نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان دراین جلسه خواستار اطلاع رسانی عموم اعزام هیات های تجاری اتاق بازرگانی اصفهان به همه اعضا شد و گفت:حضور بخش های مختلف اقتصادی در  هیات های تجاری می تواند به بالا بردن اثربخشی این سفرها کمک کند.وی خواستارحضور آژانس های مسافرتی استان اصفهان در نمایشگاهای بین المللی گردشگری از جمله برلین شد.

«محسن پورسینا»عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه خواستار نیاز سنجی اعزام هیات های تجاری از سوی اتاق به سایر کشورهای هدف شد و گفت:بهتر است پس از اعزام هیات ها اطلاعات و اخبار اقتصادی د راختیار سایر فعالان اقتصادی استان قرار گیرد .وی خواستار تشکیل کنسرسیوم های صادراتی و حضور یکپارچه در بازارهای صادراتی از سوی فعالان اقتصادی شد و گفت:به جای حضور انفرادی و شرکت در نمایشگاه بهتراست به صورت گروهی و کنسرسیومی شرکت کنند  تا علاوه بر  افزایش قدرت مذاکره از دامپینگ بین شرکت ها جلوگیری شود.     

«قاسم علی جباری»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان در این جلسه خواستار تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در استان شد و گفت: کنسرسیوم های صادراتی می تواند بنگاههای کوچک و متوسط اقتصادی را متمرکز سازد.

«رسید رسول رنجبران»عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این جلسه خواستار تنظیم شیوه نامه برای اعزام هیات های استان اصفهان به کشورهای  خارجی بر اساس اولویت ها و مزیت های تجاری شد.

«احمدخوروش»عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این جلسه گفت: تجار و بازرگانان نیاز به آموزش دارند تا  در زمانی که دچار  مشکل شدند چه تصمیماتی بگیرند که  مشکلات بیشتری برای آنان ایجاد نکند .

وی هزینه  پیشگیری از ورود به مرحله بحران از درمان آن بسیار کمتر دانست و گفت:فعالان اقتصادی برای حل مشکل نباید خود را درگیر مشکلات دیگری کنند.

«زهرا اخوان نسب»عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان در این جلسه خواستار نیازسنجی روابط خارجی فعالان اقتصادی استان با کشورها و نهادهای بین المللی شد و گفت: تمرکز بر روی  کشورهای هدف صادراتی استان می تواند به توسعه صادرات منجر شود.   

«محمد گوهریان»دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان در  این جلسه از رونمایی 15 خدمت ویژه  اعضای  اتاق در 8 اسفند خبر داد و گفت:خدمات حمل و نقل هوایی ،هتلینگ ،مشاوره و غیره در این رویداد به اعضای اتاق معرفی می شود.وی از انجام مقدمات اولیه ساخت(C.I.P ) سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان به همت اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد و گفت:فرودگاه اصفهان نیاز به یک سالن تشریفات  اختصاصی برای فعالان اقتصادی داشت که این مهم با همکاری  اتاق در فرودگاه اصفهان ساخته می شود.

 


آلبوم تصاویر هیئت نمایندگان-11-94