تاریخ : سه شنبه 6 بهمن 1394
کد 579

سهل آبادی در مراسم تقدیر از کمیته انتخاب صادرکنندگان نمونه استان اصفهان: در دوران پسا تحریم ،دولت وبخش خصوصی تلاش مضاعفی در توسعه صادرات انجام دهند

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در دوران پساتحریم ،دولت و بخش خصوصی تلاش مضاعفی در توسعه صادرات غیرنفتی و حضور مجدد در بازارهای هدف صادراتی انجام دهند.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در دوران پساتحریم ،دولت و بخش خصوصی تلاش مضاعفی در توسعه صادرات غیرنفتی و حضور مجدد  در  بازارهای هدف صادراتی  انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان «سید عبدالوهاب سهل آبادی»در مراسم تقدیر از  داوران کمیته انتخاب صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال 94 گفت:وزیر امور خارجه با استفاده از ظرفیت های دیپلماسی توانست مانع بزرگی را از پیش روی اقتصاد کشور بردارد و امروز نوبت فعالان اقتصادی است که با استفاده از ظرفیت و توانمندی های خود در بازارهای جهانی جایگاه اصلی ایران را بازیابی کنند. سهل آبادی با اشاره به اظهارات مسوولین اقتصادی مبنی بر توسعه صادرات غیر نفتی کشور گفت:اتاق بازرگانی  وسایر تشکلهای اقتصادی آمادگی شناسایی بازارهای هدف صادراتی را دارند . وی وفاق و همدلی بین بخش خصوصی و بخش دولتی در استان اصفهان را در کشور مثال زدنی دانست و گفت: نمود این همدلی در برگزاری منظم و مستمر شورای گفتگو استان و کسب عنوان بهترین شورای گفتگو کشور مشاهده می شود.سهل آبادی خواستار برگزاری جلسه مشترک بین اتاق های بازرگانی ،اصناف و تعاون استان اصفهان با هدف هماهنگی و  همکاری در توسعه صادرات استان  شد و گفت:رونق کسب و کار و توسعه صادرات همه بخش های اقتصادی استان را از جمله یک مغازه دار منتفع می کند.رییس اتاق اصفهان  ساخت بخش ویژه فرودگاه اصفهان (CIP ) توسط اتاق بازرگانی را گامی در راستای توسعه زیرساخت های اقتصادی است  برشمرد.

«اسرافیل احمدیه»رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان در این مراسم گفت:هماهنگی بین سازمان های دولتی و بخش خصوصی می تواند نتایج مثبتی برای استان داشته باشد .

«محسن ایروانی»سرپرست دفترهماهنگی اموراقتصادی وبین الملل استانداری اصفهان  در این مراسم خواستار توجه صادرکنندگان استان اصفهان  به بازار روسیه شد و گفت:روسیه از بازارهای دارای جذابیت و دایمی است و در شرایط کنونی که رقیب اصلی ایران ترکیه از این بازار فاصله گرفته باید سهم  بیشتری از این بازار را در دست گرفت.وی پیشنهاد تشکیل یک ستاد ویژه صادرات به روسیه در اتاق  اصفهان را ارایه کرد و گفت:این  ستاد می تواند نقش مهمی در توسعه صادرات استان به روسیه داشته باشد .

«اصغر خودسیانی»معاون گمرگ استان اصفهان در این جلسه  از آمادگی این بخش جهت صدور مجوزهای صادراتی در هر جای استان خبر داد و گفت:برای پلمپ کانتینرهای صادراتی محدودیت مکانی از سوی گمرک وجود ندارد و صادرکنندگان می توانند با دریافت مجوزها در انبار خود کانتیرها را پلمپ کنند.

در پایان این مراسم از اعضای کمیته انتخاب صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال 94 تقدیر بعمل آمد .


آلبوم تصاویر تقدیر از کمیته صادر کننده-11-94