تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1400
کد 4857

تحسین مقامات استانی و کشوری از پاویون اصفهان درنمایشگاه گردشگری تهران

اصفهان با طراحی اکوسیستم مبتنی بر تجربه و محتوا، میزبان بازدیدکنندگان پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران بود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان پاویون اصفهان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که با همکاری مشترک کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان و نهادهای مربوطه مانند شهرداری، سازمان میراث فرهنگی، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و اصناف حوزه گردشگری برگزار شد، با تحسین مقامات کشوری و استانی حوزه گردشگری روبرو گردید.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان کمیسیون  گردشگری، صنایع‌دستی و فرش اتاق بازرگانی اصفهان در راستای احیاء صنعت گردشگری در یک حرکت جمعی با محوریت اتاق بازرگانی، شرکت توسعه گردشگری راه ابریشم ایرانیان زمین و همکاری نهادهای متولی این حوزه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور یافت.  ایده این پاویون برگرفته از برند گردشگری اصفهان و رویداد اکسپوی دبی با ماهیت تجربه محور و شعار برندینگ، تبلیغات و بازاریابی طراحی شد.
دراین پاویون تلاش شد با بهره‌گیری ازفناوری‌های نوین، مخاطبان با اصفهانی متفاوت آشنا شوند.  
در نگاه ویژه اصفهان به صنعت گردشگری تلاش شد، با تولید محتوای دیجیتالی گردشگران با دیدگاه جدیدی متوجه اصفهان شوند به این ترتیب که مخاطبان با ورود به غرفه اصفهان در قالب یک تور با حضور راهنمای گردشگری به دیدن داستان‌های ناگفته اصفهان دعوت شدند.
محتوای این غرفه به همت اتاق بازرگانی اصفهان درقالب 200 قصه ناگفته تهیه و به بازدیدکنندگان این امکان داده شد که ضمن تماشای این قصه‌ها، با ماهیت و منابع جاذبه‌های گردشگری و بسته‌های سرمایه گذاری اصفهان آشنا شوند.
دیدار با متولیان دولتی و نمایندگان بخش خصوصی حوزه گردشگری اصفهان از دیگر ظرفیت‌های موجود در پاویون اصفهان بود.  
آنچه در این پاویون اتفاق افتاد، کار گروهی و مدل عملکردی در پاویون اصفهان، گویای این امر بود که در صورت حرکت  با طرح و برنامه مشخص و اقدامات مبتنی بر برنامه ، نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد.
لازم به ذکر است معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون صنایع دستی کشور، معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،سخنگوی دولت، استاندار و رئیس اتاق بازرگانی اصفهان،شهردار، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از غرفه اصفهان در این نمایشگاه بازدید کردند.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از9 الی 12 بهمن برگزارشد.

 
آلبوم تصاویر تحسین مقامات استانی و کشوری از پاویون اصفهان درنمایشگاه گردشگری تهران