تاریخ : پنجشنبه 11 آذر 1400
کد 4634

تعامل موثر با حوزه‌های حاکمیتی، عمومی و خصوصی لازمه رونق کسب و کارهای بخش کشاورزی

کمیسیون کشاورزی، سلامت، آب و محیط ‌زیست اقدام به برگزاری نشست هم‌فکری مقابله با شوری آب و خاک کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست که با حضور رئیس کمیسیون کشاورزی، سلامت، آب و محیط ‌زیست اتاق بازرگانی اصفهان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی و نمایندگانی از سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد،  در خصوص ملزومات علمی و تحقیقاتی مورد نیاز به منظور مقابله با شوری آب و خاک بحث و تبادل نظر شد.
محمد صادقی، رئیس کمیسیون کشاورزی، سلامت، آب و محیط ‌زیست اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست فراهم کردن جایگاه و بستر حمایت از شرکتها و محصولات دانش بنیانی که با نگاه ملی و منطقه ای منجر به بهبود وضعیت کشاورزی شوند را جزو رسالت‌های  پارلمان بخش خصوصی عنوان کرد.
وی  از کلیه شرکت‌ها و نخبگان فعال در زمینه کشاورزی دعوت کرد که با استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی، اقدام به معرفی و تجاری سازی محصولات موثر در زمینه کشاورزی در جهت بهبود منافع ملی و استانی نمایند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان مدیریت صحیح را موجب حل بخش اعظمی از مشکلات کشاورزان دانست و افزود: تعامل بخش کشاورزی با دانشگاه می‌تواند تحول بزرگی در عرصه امنیت غذایی کشور و رفع مشکلات این قشر زحمت‌کش ایجاد کند.
نمایندگان سازمان جهادکشاورزی نیز در این جلسه ضمن اشاره به نقش حمایتی و ترویجی جهاد کشاورزی استان از محصولات دانش بنیان، بر پشتوانه علمی طرح‌ها و روش‌های جدید ارایه شده توسط بخش خصوصی تاکید کردند و نظارت  دانشکده‌های کشاورزی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان را لازمه اطمینان ازصحت ادعاهای مطرح شده شرکتهای  تجاری دانستند.

 
آلبوم تصاویر تعامل موثر با حوزه‌های حاکمیتی، عمومی و خصوصی لازمه رونق کسب و کارهای بخش کشاورزی