تاریخ : پنجشنبه 21 آبان 1394
کد 453

سهل آبادی در دیدار با رییس اتاق ایران: همکاری و همگرایی تشکلهای اقتصادی در تصمیم سازی دولت نقش موثری دارد

تشکل های اقتصادی در ارایه نظرات خود به دولت و مجلس وحدت رویه داشته باشند
رییس خانه صنعت ،معدن و تجارت ایران گفت: همکاری و همگرایی تشکلهای اقتصادی در تصمیم سازی دولت نقش موثری دارد . 

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان ،«سیدعبدالوهاب سهل آبادی»در دیدار هیات رییسه خانه صنعت،معدن و تجارت ایران با محسن جلال پور، رییس اتاق ایران گفت:تشکل های اقتصادی به عنوان نمایندگان جامعه تولید،صنعت و معدن می توانند نقش مهمی در انعکاس واقعیات و ارایه پیشهادات بدیل و کارشناسی شده به دولت ،مجلس و دادگستری ایفا کند . 

وی همراهی خانه صنعت و اتاق بازرگانی ایران را در دوران پسا تحریم مهم و موثر ارزیابی کرد و گفت:بخش خصوصی بایستی یک صدا خواست های خود را به مسوولین و تصمیم گیران ارایه کند و تعدد نظرات که برخی متضاد با یکدیگر است باعث تضعیف این بخش می شود.

وی خواستار هم اندیشی خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی در تدوین برنامه ششم توسعه کشور شد و گفت:مخاطب اصلی برنامه ششم ،بخش خصوصی جامعه است و باید این بخش با یک صدا در تدوین برنامه نقش فعالی داشته باشد . 

سهل آبادی تاکید کرد:خانه صنعت ،معدن و تجارت ایران در 30 استان نمایندگی و در چندین شهرستان شعب فعال دایر کرده است و از این رو می تواند آمار و اطلاعات دقیقی از وضعیت صنعت و معدن هر استان به صورت مجزا و کارشناسی به خانه ایران همچنین اتاق بازرگانی ایران ارایه کند.

ریس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:در بسیاری از استان ها روسای و هیات مدیره خانه های صنعت و معدن عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی نیز هستند که این موضوع می تواند همگرایی دو تشکل را بیش از پیش به دنبال داشته باشد.

«محسن جلال پور»رییس اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های خانه صنعت و معدن ایران گفت:اتاق بازرگانی بر اساس قانون بهبود مستمر محیط کسب وکار نقش مهمی در حمایت از تشکل های اقتصادی دارد و از این رو آماده هر گونه همکاری با خانه صنعت و معدن است .

وی تصریح کرد:در شرایط رکود اقتصادی تشکل ها با همکاری و همگرایی می توانند دولت را در اتخاذ تصمیم های صحیح یاری کنند 

آلبوم تصاویر رییس-رییس اتاق ایران-8-94