تاریخ : يکشنبه 28 شهريور 1400
کد 4387

در دیدار جمعی ازاعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با دبیرکل اتاق بازرگانی ارمنستان و رئیس اتاق بازرگانی ایروان تاکید شد:

همکاری با تجار خوش‌نام ضامن ورود کالاهای باکیفیت ایرانی به ارمنستان

در دیدار جمعی از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با دبیرکل اتاق بازرگانی ارمنستان ورئیس اتاق بازرگانی ایروان که طی سفر به این کشور انجام شد، فرصت‌های تجاری دوطرف و زمینه‌‌های همکاری‌های مشترک مورد بررسی قرارگرفت.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان دبیرکل اتاق بازرگانی ارمنستان و رئیس اتاق بازرگانی ایروان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، از ورودکالاهای ایرانی به این کشور استقبال کرد.
     وی برظرفیت ارمنستان برای صدور کالاهای ایرانی به دیگر کشورها تاکید و ابراز امیدواری کرد سطح روابط و مبادلات اقتصادی دوکشور بویژه اصفهان، توسعه یابد.
رئیس اتاق بازرگانی ایروان، ایران را کشوری قدرتمند با تولیدات متنوع دانست و برای استفاده ارمنستان از کالاهای باکیفیت ایرانی خصوصا تولیدات اصفهان اعلام آمادگی نمود.
در ادامه فرشته امینی، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان ضمن ابراز امیدواری برای گسترش سطح مبادلات اصفهان و ارمنستان، شرط ورود کالاهای باکیفیت ایرانی به ارمنستان را همکاری با تجار خوشنام و حرفه ای ایرانی و انجام تعاملات از طریق اتاق‌های بازرگانی دانست.  
همچنین در این سفر اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با رئیس سازمان حمایت از سرمایه گذاری ارمنستان دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه اعضای هیئت نمایندگان ضمن معرفی ظرفیت‌های موجود در اتاق بازرگانی اصفهان، خواستار تعامل سازنده با این سازمان به عنوان هاب ارتباطی تجار و سرمایه گذاران ایرانی شدند که مسئولین سازمان حمایت از سرمایه گذاری این کشوربرای ایجاد تعامل بین شرکای تخصصی، قول همکاری دادند.
در این جلسه مقرر شد تجار و بازرگانان اصفهانی و ارمنی برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص سرمایه گذاری و ورود به بازار یکدیگر از پلتفرم B2B  اتاق بازرگانی اصفهان استفاده کنند.
همچنین عنوان شد علاوه بر حمایت از سرمایه گذاران ایرانی در ارمنستان، از افرادی که باشرکت‌های ایرانی مستقر در این کشور همکاری کنند، حمایت خواهند کرد.
در این جلسه طرف ارمنی با تاکید بر اینکه بازار ارمنستان تنها بازار 3میلیونی نبوده و با سرمایه گذاری در این کشور می‌توان به بازار 183میلیون نفری اوراسیا متصل شد،اشتراکات فرهنگی  بین طرفین و قدمت میزبانی اصفهان از مردم این کشور، از جمله پتانسیل های همکاری‌های مشترک اصفهان و ارمنستان عنوان شد.


 
آلبوم تصاویر دیدار با دبیرکل اتاق بازرگانی ارمنستان و رئیس اتاق بازرگانی ایروان