تاریخ : دوشنبه 28 تير 1400
کد 4237

اتاق بازرگانی اصفهان برگزار کرد

بازرگان کوچک؛کارآفرینی کودکانه به سبک ویتا بازی

در این رویداد که به همت مرکز توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شده است کودکان و نوجوانان در قالب گروه‌های جداگانه مهارت های مختلف در حوزه کارآفرینی را آموزش خواهند دید.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، نخستین جلسه از رویداد بازرگان کوچک وبژه کودکان 8 تا 12 سال و با هدف کارآفرینی کودکانه به سبک ویتا بازی و تمرکز بر مهارت های ارتباطی، کارتیمی، هوش مالی، خلاقیت، تصمیم گیری، فروش و مذاکره برگزار شد.
در این نشست احسان شهیر، مدیر توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه این نوجوانان هستند که در آینده تحولات بزرگ در استان را رقم خواهند زد، افزود: رسالت اتاق بازرگانی در این زمینه فراهم کردن فضا و بستری برای رشد کودکان و نوجوانان و تربیت بازرگانان بزرگ آینده است که این امکان به همت اتاق بازرگانی اصفهان فراهم شده است.
مدیر توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان، ادامه داد: این رویداد برای کودکان هشت تا دوازده سال طراحی شده است که در آن کودکان از طریق بازی آموزش خواهند دید و مرکز کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان با هدف توسعه آینده کسب و کار، در حال حاضر بر نوجوانان و کودکان که آینده چرخهای اقتصادی را در دست دارند، سرمایه گذاری خواهد کرد.
وی توضیح داد: در این دوره برای هر 7 نفر مربی جداگانه در نظر گرفته شده است و به صورت موازی والدین هم آموزش خواهند دید چرا که تشکیل روحیه کارآفرینی در کودکان و نوجوانان متاثر از نوع رفتار والدین با آنهاست.
در ادامه این رویداد  محمدحسین جویافر، فعال حوزه کودک و نوجوان به تعریف بازی و آثار آن پرداخت و تشریح کرد: بازی فعالیتی است که حاوی نشاط و هیجان بوده و بر اساس واقعیات زندگی طرح ریزی شده است.نشاط، هیجان، استفاده از هوش و توانایی ها، مدیریت و تنظیم هیجانات، افزایش سطح ایمنی بدن از جمله آثار بازی است.
در این رویداد سپس کودکان گروهبندی شده و تحت نظر مربی های مجرب و کارآزموده فعالیت خود را آغاز کردند.شایان ذکر است این رویداد شنبه های تابستان سال جاری در هفت هفته پرهیجان ادامه خواهد داشت.
آلبوم تصاویر بازرگان کوچک

  • واحد ارجاع دهنده پورتال اتاق بازرگانی اصفهان