تاریخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400
کد 4051

نقطه عطف دیگری در فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان

کسب رتبه نخست کشوری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان

شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان در ارزیابی مشترک دبیرخانه شورای گفتگوی ملی و وزارت کشور در سال 1399 رتبه نخست دربین شوراهای استانی را کسب نمود.
شوراهای استانی گفتگوی دولت و بخش خصوصی با توجه به ماهیت عملکردی وجایگاه قانونی خود از جمله مکانیسم هایی هستند که در ایجاد هم افزایی وفهم مشترک دولت و بخش خصوصی در زمینه اصلاح فرایندها ورفع موانع تولیدو سرمایه گذاری به منظور نیل به توسعه اقتصادی موثر می باشند. به همین منظور وزارت کشور با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اقدام به تهیه گزارش های دوره ای ارزیابی عملکرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان ها می نماید.
در گزارش شماره 40336 مورخ 13 خردادماه 1400ابلاغ شده از سوی وزیرکشور به رئیس جمهور و استانداران سراسرکشور، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با کسب امتیاز ۱۰۰در شش ماهه دوم دربین 31شورای استانی رتبه نخست کشور را کسب نمود.
در این گزارش مولفه هایی مانند تشکیل جلسات، طرح موضوعات مرتبط با حوزه اقتصاد و تشکیل جلسات کارشناسی، موضوعات پیشنهادی با ابعاد ملی و فراگیر، عمل نمودن به وظایف دبیرخانه های شورا و دستاوردهای حاصل از مصوبات و اثر پذیری جلسات مورد ارزیابی قرار می گیرد.
  • واحد ارجاع دهنده پورتال اتاق بازرگانی اصفهان